• Millami

österbottningarnas scrappartråd

Här sammlas alla vi österbottningar som redan är scrappare men även alla som är nyfikna på att lära sig å börja scrapa..

vi byter ider å tankar å inspirerar varandra..

Välkomna me!

Lycklig Mamma till Anton
  • Svar på tråden österbottningarnas scrappartråd
  • mjauen

Tack!
    Jo det va synd med färgerna. Bara man skulle orka skulle man ju kunna fota om den imorgon...
    Badankorna är utprintade från datorn o ditlimmade.

Ang. egen tid. Man borde ju ta tillfället i akt o scrappa då lillen sover men då hittar jag alltid en massa annat att göra, så då är det bara kvällarna som lämnar o då är man trött...

Nu borde jag kolla om jag skulle göra en beställning från heinikka. Hoppas inte gubben blir sur

• Zozzo87

Ni lagar noo sååå fina scräppisar allihoop

MÅST MÅST MÅST far et na material snaaaart!!Var tookåt...Har int na papar... Å så sku ja måst få in na text i LO:isan mina...

E je så mycthy man sku måst,,men ti få a gjort he je värr

• Karina 80

Hej på er!

Vilka härliga LO´s ni gjort på träffen!!

Jag hade ju tänkt vara aktiv denna vecka, men få se...Jag är hemma i värk och feber idag!! Anton är hos mommo å moffa. De har varit på resa 1v., så de var mer än glada åt att få ha honom idag! Tycker det känns fel att föra honom till dagmamman...

Matsalsbordet i vardagsrummet är fullt med scrapp-grejer, men jag tror inte att det blir så mycket gjort idag!!

Välkommen med Zozzo87! Jätte härliga LO´s du hade i din blogg!

• Missalibabagirl

Har ni observerat att Heinikka sänder varor FRAKTFRITT nu till och med imorgon (onsdag)

Mamma till Moa
  • Lolita82

Hur vet ni vilka tillbehör ni ska ha? planerar ni föri hur e ska si ut å köper tillbehör efte he eler köper ni heim et lager å gör efter lagret?
    Ja tycker att he e så svårt ti veta va ja vill ha, eler va ja ska köp. Allt vill ja ju ha

• Missalibabagirl

Lolita - Ja ha samla på mig scrapsaker nu i 2 år..så utbudet börjar vara ganska bra Så man har av nästan allt Så gör man LO'n utefter vad man har hemma När jag började scrappa så samlade jag på mig först i 4 månader och sen började jag göra mina LO's
    Går säkert att köpa vissa saker till en speciell LO..men jag skulle inte klara av det..tar nog bara vad jag har här hemma just då

Mamma till Moa
  • Amelié77

Jag gör likadant som Missalibabagirl också. Jag har en massa saker hemma och sen gör jag LO:n med det som råkar passa.

Tack för tipset om fraktfritt på Heinikkas! Det blir nog en liten beställning där fast jag egentligen inte borde

• Missalibabagirl
    Amelié77 skrev 2008-04-29 11:55:12 följande:
    Jag gör likadant som Missalibabagirl också. Jag har en massa saker hemma och sen gör jag LO:n med det som råkar passa.Tack för tipset om fraktfritt på Heinikkas! Det blir nog en liten beställning där fast jag egentligen inte borde
    Jag hade inte tänkt beställa några scrapsaker nu på väääldigt länge! Men HUR kan man motstå ett sånt erbjudande Fick tipset av en kompis..hade inte varit inne på Heinikkas siida på en tid så jag hade nog missat det om hon inte hade ringt mig idag och tipsat mig
    Mamma till Moa
  • Amelié77

Samma för mig, Missa! Jag hade inte heller tänkt beställa nåt på ett bra tag, men man kan ju bara inte missa ett sånt tillfälle

Svar på tråden österbottningarnas scrappartråd