österbottningarnas scrappartråd
Här sammlas alla vi österbottningar som redan är scrappare men även alla som är nyfikna på att lära sig å börja scrapa..
vi byter ider å tankar å inspirerar varandra..
Välkomna me!
Här sammlas alla vi österbottningar som redan är scrappare men även alla som är nyfikna på att lära sig å börja scrapa..
vi byter ider å tankar å inspirerar varandra..
Välkomna me!
Åhhh, jag skulle också vilja göra en beställning!! Men jag är sååå trött nu och värker och har feber...men kanske efter att jag sovit en stund!? Tror ni att det gäller bara det är före 12 inatt!!??
Men nu har jag tagit mitt förnuft tillfånga och klickat bort Heinikkas sida
Kollade igenom räkningshögen och där var den där jädra VISA-räkningen...så jag KAN bara inte beställa scrapsaker nu. Hade annars plockat i saker för 35 euro i shoppingkorgen, men det får bli en annan gång. Lite trist känns det nog, men sånt är livet när man är vårdledig
mmm, jag börja också plocka i grejer...men sen fick ja dålit samvete å to bort allt....
vfö beställa scrappgrejer då man den sista veckan allti måst vrida på varje cent..
har helt enkelt int råd just nu... ![]()
Nä, precis Millami. Man får ju ändå lida för det själv i slutändan. Just nu råkar vi ha en del pengar på kontot, men jag vet ju vart de ska gå (räkningar alltså). Så det är inte så smart att köpa scrapsaker för dem då...det är ju inte direkt så att jag har lite scrapgrejer heller
Men man vill ju alltid ha mer! Man blir aldrig nöjd - så är det bara!
mmm, fast ja sku MÅST ha mera alfabeten annars får ja lägg scrappande åt sidan tills ja fått pengar....
sååå ska si om ja sku hitt några extra euron så ja iallafall sku skick efter några alfabeten...
meeen men får nu si sen va ja gör...får ju sova på saken till imoron....
Nää det är inte lätt att vara vårdledig, man får prioritera
Men vad gör man inte för att kunna vara hemma med dom små så länge som möjligt ![]()
Så då kan jag alltså samla hela sommaren och börja scrappa till hösten ![]()
Missalibabagirl: Ok, sorry, jag hade läst fel!! Säkert av allt "snor på hjärnann"
Då ska jag försöka orka göra en beställning imorgon! Har lönedar då också, så det passar ju perfekt!!
Lyfter på hatten för er som kämpar och är hemma länge med era barn!! Vi skulle inte ha råd!!
Men allt går vel bara man försöker och gnider in. För tiden med barnen är pängavärd!!