• Millami

österbottningarnas scrappartråd

Här sammlas alla vi österbottningar som redan är scrappare men även alla som är nyfikna på att lära sig å börja scrapa..

vi byter ider å tankar å inspirerar varandra..

Välkomna me!

Lycklig Mamma till Anton
  • Svar på tråden österbottningarnas scrappartråd
  • Ankicharlotta

jättefina millami! gillar speciellt sovstunds LOn, fina papper och färger.

• Karina 80

Nån som kan tipsa om nåt kul ni hittat på Heinikkas sida?? Ska försöka få ihop en beställning...

• Pyzzlan

Tackar för tipset om Heinikkas leveransfria dagar. Här är en som är 30 euro fattigare nu. Det blev litet Bazzill papper (man kan ju aldrig ha för många), litet mönstrade, blommor och litet fler av de nya stora foamalfabeten jag redan provat på.

• Karina 80

Jag är uppe i 50? nu, så jag tror det får räcka!!

• Karina 80

Så där ja!! Då var det klart...Tyvärr var mycket av det jag ville ha slutsålt...men jag hittade ganska mycket ändå! Nu är det bara att vänta på ett paket då.

Millami: Snyggt som vanligt. Du vågar dej på så många olika mallar och dekorationer.

• mjauen

Jag var ju inne på heinikka igår o skulle beställa men missade nog det där om fraktfritt. Hade bestämt mig för att vänta med beställningen men nu tror jag nog det blir av i alla fall

• Millami

Tack för era kommentarer om LO`na

åå vet ni va..ja beslöt ju tidigare ida att int göra nån beställning från heinikka för att vi ändå bara vrider på varje cent känns de som...gått extra mycki pengar me flytten å så....

MEN hade glömmt vi sku få tibax pengar från gammla hyresvärden...garantihyran..å den kom igår, sååå plötslit va ja 600 euro  rikar då ja kolla konto
    sååå nu ska här shopas....

Lycklig Mamma till Anton
  • Missalibabagirl

Millami -

Mamma till Moa
Svar på tråden österbottningarnas scrappartråd