• Millami

österbottningarnas scrappartråd

Här sammlas alla vi österbottningar som redan är scrappare men även alla som är nyfikna på att lära sig å börja scrapa..

vi byter ider å tankar å inspirerar varandra..

Välkomna me!

Lycklig Mamma till Anton
  • Svar på tråden österbottningarnas scrappartråd
  • Zozzo87

Ojojojj...Va mytchy pengar såm ha gaa ti scrapbooking gräijor idag... Kanske int e jier naa...
    Va ti stan å handla föscht...E börja va doålit me urval på nirunaru...Kanske ni ha vuri tit å tjyöft opp allt?? Å sedan va ja ti tiimari i stenhaga...Hitta noo mytchy tier å...

Å nu tå ja kåm häijm så beställd ja froån heinikka...Å he vort mytchy Jag såm INT sku beställ froån nete...Men ja kona bare int mootstoå... hehe...Btw,,hu lieng bruuk e taa froån heinikka???

Millami,,jättefiiin LO

I måron ska ja buri scrappa igen...Foår sii tå... Hava braa all!!

• Karina 80

Hej!

Hör ni, är det nån som gjort nån LO av råkopiorna från typ 1års fotograferingen här?? Jag tycker de är så pass fina att man kunde hitta på nåt kul med dem. Lite störande bara att de har sin firmas namn tryckt över en del av bilden...Men ge gärna nå tips om ni har!!??

• Millami

karina
    hhhhmm....funderar....ja ha no sitt nånstans att nån gjort....
    ska kolla lite...

Lycklig Mamma till Anton
  • Karina 80

Millami: Tack, det skulle vara snällt! Vi kommer knappas att behöva beställa mera, så jag tänkte att istället för att slänga dem eller att de ligger i en låda, så kunde man göra nåt kul av dem.

Nu håller jag på med en fotobeställning!! Så snart har jag både nya scrappfoton och material på kommande!!

• Amelié77

Karina80 - Mariem har gjort en sån LO, men jag vet inte om hon har den i bloggen. Jag har sett den live och den är jättefin Jag har också en massa småbilder från fotograferingen (utan logo som tur är) som jag ska göra nåt med nån gång... Man kan nog inte göra så mycket speciellt på den sidan, det blir ju ganska fullt med bara fotona. Men kanske några små dekorationer får plats ändå.

• Millami

kanske d e mariems ja sitt på riktit då som ja tänkte på för ja hitta int den som ja sökte....

Lycklig Mamma till Anton
  • Karina 80

MissG: Ok, kan du vara släll och länka till hennes blogg...vet inte om jag har den under mina favoriter!!

• Amelié77

Millami - jag tror också det är den du tänker på, för hon hade den i ett album som hon hade med på kursen.

Svar på tråden österbottningarnas scrappartråd