österbottningarnas scrappartråd
Här sammlas alla vi österbottningar som redan är scrappare men även alla som är nyfikna på att lära sig å börja scrapa..
vi byter ider å tankar å inspirerar varandra..
Välkomna me!
Här sammlas alla vi österbottningar som redan är scrappare men även alla som är nyfikna på att lära sig å börja scrapa..
vi byter ider å tankar å inspirerar varandra..
Välkomna me!
Nu är jag tillbaka från sverige och har läst ikapp! Jag var inne på Panduro i Sundsvall och skulle shoppa men blev riktigt besviken, de hade nästan ingenting som jag ville ha. Lite cardstock och lite dekorationer. Nå, det blev ju billigt iaf.
Såg att ni pratat om 1-årsråkopiorna, la in en bild på ett förslag till råkopie-LO i min blogg, och en till LO också ( mariasscrapblogg.blogspot.com ). Ska försöka få gjort några fler nu de kommande dagarna.
Fin ny LO, Karina, sköna färger!
karina
ja fick sms fö kanske en timma sen att nu va mit paket postat...så ditt borde väl nog också vara påväg då..
mariem: Välkommen hem! Det var jag som gärna skulle vilja göra nåt av 1års råkopiorna. Men jag är lite irriterad över deras reklam stämpel på korten, men den syns inte så bra...lite genomskinlig på nåt vis. Din var jätte fin...ska försöka mej på nån sån snart!
millami: Åhh, vad bra!! Hoppas mitt är på kommande då också, för jag har nästan slut på enfärgat papper!!!
Fin LO Karina! O fina LO:s Mariem!
Jag väntar ännu på mitt paket från heinikka, men är beredd på att det kan ta ett par dar ännu eftersom jag betalade först idag. Hade tänkt börja med en LO igår men beslöt att vänta tills mina nya grejer har kommit.
Karina, fin LO!
mariem, vilket smart sätt att använda råkopiorna... våra ligger bara i skåpet från då vi fotade Sofia men kanske man skulle ta och scrappa dem någon gång
Igår kväll tog jag och färdade upp några månads LO'n till båda barnens album som jag börjat på och så har de lämnat liggandes halvfärdiga.... och konstaterade att i fortsättningen ska jag nog göra en klar innan jag rusar på nästa.... oftast har man ju massor med idéer när man börjar på en LO men när de legat flera veckor har man liksom glömt allt man tänkt. Kanske jag hinner fota dem någon dag...
Jättefina Lo's allesammans. Zozzo jag hoppas att din pappa repar sig. Vilken fin idé att göra en LO till honom!
Vi var och tog ettårsfoton i lördags, jag är sååå spänd på resultatet. Oskar var ganska allvarlig på bilderna och så har han ju lärt sig blunda för blixten så det var litet utmanande för fotografen
Håller på med en utmanings LO men det går litet trögt. Valde ett svårt bottenpapper så jag sitter och pusslar med olika färger. Få se vad det blir.
Paperikierre har fått in nya papper av GCD Studios, tyckte de var jättefina. Borde inte beställa nåt mera nu men det kliar nog i fingrarna...
nån som har nå tips på enkla morsdas kort?
Millami jag la upp två enkla kort i galleriet. Förra året gjorde vi kort med Oskars hand och fotavtryck till morsdag. De var mycket uppskattade
pyzzlan
joo d va lite d ja hade tänkt...att åtminståne göra av antons hand...
men ska nu si...
ska kolla ditt galleri
Grrr! Fick mail från heinikka att tre av mina beställda produkter hade hunnit ta slut
Fick ta o välja ut nåt annat istället o de sakerna duger nog lika bra.
Så nu kanske jag får paketet typ i övermorgon.
Vet inte hur snabbt det brukar ta från heinikka men hon hade redan plockat ihop resten av mina grejer...
Jag borde oxå ta o göra hand- o fotavtryck av Albin. Gjorde när han var 1 mån o sen när han var 6 mån men det var så svårt att räta ut fingrarna o försöka att inte klotta så mycket färg överallt. Kanske det skulle gå bättre nu.