• Millami

österbottningarnas scrappartråd

Här sammlas alla vi österbottningar som redan är scrappare men även alla som är nyfikna på att lära sig å börja scrapa..

vi byter ider å tankar å inspirerar varandra..

Välkomna me!

Lycklig Mamma till Anton
  • Svar på tråden österbottningarnas scrappartråd
  • mjauen

Vad fin! Borde ta mig tid o scrappa lite nu när gubben är o kollar hockey, men börjar ha slut på foton. Eller jag har ju en massa foton men inga som jag vill scrappa av.

• ms17

zozzo87, vilken fin LO! Hoppas det går bra med din pappa!

• MuminMama

MissGoldie: Du har ju varit flitig som har gjort så många nya LO's - härliga!

Zozzo87: Håller tummarna för att allt går väl med din pappa! Förstår förresten inte hur du hinner scrappa med 2 små därhemma?!

Jess, ja é så glad! Fick Heinikkas paket idag med papper, alfabet, lim o. brads... Läste någonstans att den 3:e maj är en internationell scrapbooking-dag, så man borde ju scrappa då?!

• Karina 80

Hej på er!

Länge sedan jag skrivit nåt nu, har bara varit inne och läst.

Jag fick mina scrappfoton för nån dag sedan i lådan (super snabb leverans!!), så nu har jag en massa att scrappa av. Men det var första gången jag beställde av foton jag mixtrat med, så jag hade nog gjort en del missar...men jag vet ju till nästa gång då.

Är fortfarande sjuk, så här blir det ingen scrapping på ett tag. Ska försöka få tid ikväll till jouren i Oravais.

Ha det bra!

• Samaste

Hej på er! Jag har inte heller varit inne på ett tag, har varit på resa och tog över 400 foton på resan så nu sku man ha att scrappa - men alltför lite tid... Har inte hunnit kolla era alster heller, men hoppas på bättre tider! Maj är ALLTID hektisk. Vet inte varför. Ha det gott!

• Karina 80

Äntligen en ny LO!!! Den finns här på FL i mitt galleri. Gå gärna in och se och kom med kommentarer!

Ha en bra dag!

• Karina 80

Hör ni, annars, har ni några tips om "journaling"...jag tycker det är hemskt svårt att få in det i mina LO´s. När jag beställde ett set med material, kom det med "tags", men de var ju mönstrade osv. hur ska man kunna använda dem till att skriva på??

Konstaterade att jag har jätte lite enfärgat papper nu!!! Så jag hoppas verkligen att Heinikkas paket kommer snart!!!

Svar på tråden österbottningarnas scrappartråd