• Millami

österbottningarnas scrappartråd

Här sammlas alla vi österbottningar som redan är scrappare men även alla som är nyfikna på att lära sig å börja scrapa..

vi byter ider å tankar å inspirerar varandra..

Välkomna me!

Lycklig Mamma till Anton
  • Svar på tråden österbottningarnas scrappartråd
  • Missalibabagirl

Ja ha å gjort en LO av domdär små bilderna från 1 års fotograferingen

Zozzo87 - ja fik mitt paket från Heinikka dagen efter att jag beställde..men nu har hon ju säkert massor med beställningar med tanke på erbjudandet..

Mamma till Moa
  • Ankicharlotta

jag har äntligen fått mitt paket från Heinikka idag!! massor med papper,mest enfärgade o lite blommor o sånt... men det blir inget scrappande denna vecka för vi åker bort hela helgen och så har jag lånat ut min skärmaskin( o jag e så lat att ja int kan skära förhand el klippa... )

• MuminMama

Här blev det nog också en beställning från Heinikka! Mest dubbelsidigt papper (papper har man ju aldrig för mycket av eller hur?! ) beställde jag. Men även alfabet, blommor o. lim/tejp... Kan nog ta upp till en vecka eller t.o.m. ännu längre innan paketet kommer med tanke på fraktfritt-erbjudandet

Tack för tipset att scrappa 1-års råkopiorna! Har ännu inte skickat in vår beställning, för vi fick de små kopiorna nyligen...

Ingen lust att scrappa nu då det är så härligt väder där ute - njuter av solen!!

Glada vappen!!

• Zozzo87

Uppdaterat: zozzo87scrapbooking.blogspot.com/

Too sååå lieeng inan ja hadd kumi me ti datorin fö ti ladd opp bildren... Måsta ju skoåd barnmorskorna å...(väijt ni??) Å guud va ja griet...(Ja je tjänsli)

Hava braa nu allihoop å glada vappen

• MuminMama

Ser att jag inte är ensam här denna tid på dygnet! Var in o. kika på dina LO's - fina!

• MuminMama

Synd att vi inte ser Sveriges tv här annars skulle jag nog också titta på Barnmorskorna!

• Ankicharlotta

Superfina som vanligt MissG!!

Svar på tråden österbottningarnas scrappartråd