österbottningarnas scrappartråd
Här sammlas alla vi österbottningar som redan är scrappare men även alla som är nyfikna på att lära sig å börja scrapa..
vi byter ider å tankar å inspirerar varandra..
Välkomna me!
Här sammlas alla vi österbottningar som redan är scrappare men även alla som är nyfikna på att lära sig å börja scrapa..
vi byter ider å tankar å inspirerar varandra..
Välkomna me!
Tack MissG & Millami!!
Ja ha å gjort en LO av domdär små bilderna från 1 års fotograferingen
Zozzo87 - ja fik mitt paket från Heinikka dagen efter att jag beställde..men nu har hon ju säkert massor med beställningar med tanke på erbjudandet..
jag har äntligen fått mitt paket från Heinikka idag!!
massor med papper,mest enfärgade o lite blommor o sånt...
men det blir inget scrappande denna vecka för vi åker bort hela helgen och så har jag lånat ut min skärmaskin( o jag e så lat att ja int kan skära förhand el klippa...
)
Här blev det nog också en beställning från Heinikka!
Mest dubbelsidigt papper (papper har man ju aldrig för mycket av eller hur?!
) beställde jag. Men även alfabet, blommor o. lim/tejp... Kan nog ta upp till en vecka eller t.o.m. ännu längre innan paketet kommer med tanke på fraktfritt-erbjudandet
Tack för tipset att scrappa 1-års råkopiorna!
Har ännu inte skickat in vår beställning, för vi fick de små kopiorna nyligen...
Ingen lust att scrappa nu då det är så härligt väder där ute - njuter av solen!!
Glada vappen!!
Uppdaterat: zozzo87scrapbooking.blogspot.com/
Too sååå lieeng inan ja hadd kumi me ti datorin fö ti ladd opp bildren...
Måsta ju skoåd barnmorskorna å...(väijt ni??) Å guud va ja griet...(Ja je tjänsli)
Hava braa nu allihoop å glada vappen
Ser att jag inte är ensam här denna tid på dygnet!
Var in o. kika på dina LO's - fina!
Synd att vi inte ser Sveriges tv här annars skulle jag nog också titta på Barnmorskorna!
Äntligen två nya i bloggen missgoldies.blogspot.com/
Superfina som vanligt MissG!!