österbottningarnas scrappartråd
Här sammlas alla vi österbottningar som redan är scrappare men även alla som är nyfikna på att lära sig å börja scrapa..
vi byter ider å tankar å inspirerar varandra..
Välkomna me!
Här sammlas alla vi österbottningar som redan är scrappare men även alla som är nyfikna på att lära sig å börja scrapa..
vi byter ider å tankar å inspirerar varandra..
Välkomna me!
Vilka fina kort förresten Pyzzlan! Han är så charmig er kille!
Tack Mjauen
Vi försökte ta avtryck av Oskars fötter nu vid ett år. Det hela slutade i att vi hade färg på hela golvet och min man höll på få ett hysteriskt sammanbrott
Pyzzlan
Int e d lätt int
Hej på er!
mjauen:: Jag hade också fått ett mail från Heinikkas sent igår kväll. Det var ett randigt papper från "rea-korgen" som var slut. Men jag skrev tillbaka att det får sända ett annat randigt i ungefär samma färg. Det stod att de skickar det med posten idag,bara de fått mitt svar! Så jag hoppas också att jag får den inom 2dagar eller så...
Jag skulle vilja göra ett kort åt mamma/mommo till morsdag och så ska vi på 2års kalas på lördagen. Men jag måste se vad jag hinner med.
YES!! Nu fick jag sms från Heinikka att de postat mitt paket!!
Millami, har du fått ditt idag??
karina
här ha int komi nån post alls ännu ida....så ja vet int...
hoppas d kommer
kolla just på postens sida..å enligt d e mitt paket ännu i seinäjoki...
Karina: Jag fick oxå sms att mitt paket är postat idag!
Men det far väl antagligen först nu på eftermiddagen o då ska det säkert ännu via Seinäjoki. Så jag tippar att det kommer på torsdag, o Millami får säkert sitt imorgon.
joo ja får mitt antagligen imoron..
här ha int komi nån post alls ida...
mjauen: Jo, vi ska hoppas på det att vi får paket på torsdag!!
Millami får njuta av sitt paket en dag före då
Jag är sååå i behov av nytt papper! Hoppas jag hinner göra 2 grattiskort till helgen då!