österbottningarnas scrappartråd
Här sammlas alla vi österbottningar som redan är scrappare men även alla som är nyfikna på att lära sig å börja scrapa..
vi byter ider å tankar å inspirerar varandra..
Välkomna me!
Här sammlas alla vi österbottningar som redan är scrappare men även alla som är nyfikna på att lära sig å börja scrapa..
vi byter ider å tankar å inspirerar varandra..
Välkomna me!
Jag fick SMS från Heinikka igår och idag var paketet på posten. Är paketet i Seinäjoki på morgonen så skall det vara framme i Vasa senast kl 16 har de sagt på posten. Hade beställt några nya riktigt trevliga papper. I blått då - som vanligt
ädå borde ju mitt paket vara på posten här i vasa...för kl 8 sto d att d va i seinäjoki...
nåå d får no vänta till imoron har en grini liten gosse här ikväll...
Kommer paketen till posten eller hem till dörren? Då jag beställde från hobbyrummet så kom det till dörren.
Det beror nog på om paketet kommer som brev eller paket tror jag. Vår postiljon har ibland med sig breven till dörren och är man inte hemma får man lösa ut dem på posten dagen efter.
Millami - Du hade nog kunnat hämta ditt paket redan idag efter 4..men lappen borde du få hem imorgon ![]()
missalibabagirl
joo, ja borde ju ha kunat d....
men ja issa int då anton va så grini å ha vari sååå trött hela dan ida...så han ha mäst bara vila sitt i famnen me tuttin å trason....
så int sku ja ändå fått scrappa eller nå me de nya sakerna så ja tänkt d va lika bra å vänta tills imoron....då ska vi å handla också så kan fara in efter d på samma gång då... ![]()
Hej på er!
Kollade just att mitt paket är i S.joki!! Jag vill ha det nuuu!! Minns ju inte ans allt vad jag beställde mera
Tror ni det kan komma med 5:ans tur sedan till posten ikväll?? Tror jag ska pröva ringa ikväll och se.
Hej! Karina80 - om paketet är i Seinäjoki på morgonen borde det nog vara på posten i eftermiddag. Åtminstone i Vasa kommer paketet till posten ca kl.16 om det varit i Seinäjoki kl.8.
Jag har nya LO:s i min blogg, har varit aktiv men inte alls nöjd med alla så jag publicerade inte dem alla :)
nuu ha ja hämta mitt paket...hade glömmt ja hade handlat sådär mycki
sååå nuu sover anton så ja ska pyssla lite...
07.05.2008, klo 06:29 Lähetys on lajiteltu 60000 SEINÄJOKI
Så där står det, så då borde alltså paketet komma med 5-turen hitt till posten? Posten töms alltid den tiden här och så kommer paket osv. hit.