österbottningarnas scrappartråd
Här sammlas alla vi österbottningar som redan är scrappare men även alla som är nyfikna på att lära sig å börja scrapa..
vi byter ider å tankar å inspirerar varandra..
Välkomna me!
Här sammlas alla vi österbottningar som redan är scrappare men även alla som är nyfikna på att lära sig å börja scrapa..
vi byter ider å tankar å inspirerar varandra..
Välkomna me!
Hejsan!
Pyzzlan: Va fina kort Du har gjort!
Håller själv också på med kortmakeri; morsdags-, födelsedags- o. namnsdagskort... Det är så mycket firande i maj!
Har någon av er tips på någon fin dikt eller vers på svenska/finska som skulle passa att ha på morsdagskort? Behöver inte va någon lång text!
Mitt Heinikka-paket var också i Seinäjoki i morse, så det borde vara här nu en 16-tiden!
Karina80, så här stod det också på min sida:
"Lähetyksen rekisteröinnit
07.05.2008, klo 06:28 Lähetys on lajiteltu 60000 SEINÄJOKI"
Du borde nog kunna hämta ditt paket idag innan posten stänger, tror jag
MuminMama: Ok, men vad roligt!! Ska ringa dit runt 5 tiden då. Vår post är gemensam med en "Toms shop" och han borde ha upp till 18 ikväll. Men jag hinner nog inte göra nåt mera idag, annat än packa upp sakerna.
frågar lite samma som muminmama
nån dikt åt fammo å mommo?
Samaste, vilka härliga semesterfoton och jag tyckte dina LOs var sååå fina
07.05.2008, 15:03 Ankommit till postkontoret/terminal 66600 VÖRÅ
Jippiiii!!! Mitt paket har kommit!! Ringde posten och dubbelkollade och nu är det bara att hämta det. fast killen började just kakka sade han, så vi måste fixa det först!!
Yes, jag var super nöjd med min beställning! Hur är det med er andra?? Pysslar ni redan??
Nu har jag 20st. nya enfärgade + några mönstrade (hade mycket mönstrat från förr). Så lite pynt och grejer
Nu ska jag äta nåt. Hade lovat killen att vara ute när vi kom från posten, så jag var tvungen att öppna paketet på trappan!
Nu har han ätit, så jag ska bara värma en pytt-i-panna tror jag. Åhh, vad det kliar i fingrarna nu. Får se om jag orkar efter att Anton har somnat ikväll...
karina
ja ha no pysslat lite ida..
va också nöjd me min beställningen, men ångrar ja int beställde mer enfärgat papper ![]()
Anton hade så bra tålamod att se på Bolibompa, så jag hann göra ett morsdagskort och ett 2års kort!!
Roligt med nytt material!!
Såg att mitt paket kom till posten här kl.15 idag så jag får väl det imorgon!
Visserligen har de öppet ända till 22 men jag orkar inte fara dit nå mer dag. Är helt slut av att ha varit till hvc 2ggr idag...