• Millami

österbottningarnas scrappartråd

Här sammlas alla vi österbottningar som redan är scrappare men även alla som är nyfikna på att lära sig å börja scrapa..

vi byter ider å tankar å inspirerar varandra..

Välkomna me!

Lycklig Mamma till Anton
  • Svar på tråden österbottningarnas scrappartråd
  • mariem

Nu har jag lagt in LOsarna som jag knåpat ihop under min morsvila Börjar vara tomt i pappersförrådet här nu också så jag beställde (för mycket) papper och dekorationer från skaparlusten ikväll också.

www.mariasscrapblogg.blogspot.com om ni vill gå in och kika

• Millami

mariem
    va fina dom va....
    å sååå många du hunnit göra...

Lycklig Mamma till Anton
  • Amelié77

Oj, vad du varit effektiv mariem! Jättefina LO:s allihopa, men Städpatrull var nog roligast Sååå bra bild då han står där med golvmoppen

• Samaste

Fina LO:s mariem, jag gillar också städmoppsbilden mycket!
    Kollaget med 1-års foton är en jättebra idé! Det ska jag scraplifta nångång om jag får :)

Hihi, kul att läsa er iver att få paket på posten, känner sååå igen mig. Nu har jag köparstrejk för ett tag då jag märkte att det gick lite överstyr, men alfabet saknas det alltid. Borde lära mig skriva snyggt... Jag är inne i en pastellperiod har jag märkt, och blev glad då jag såg att Heinikka sålde halva paket av DCWV pastellpapper. Ibland blir det för mycket med flera av samma färg, så det här var helt perfekt! Billigt och praktiskt.

Tack ms17! Har gjort ett par till, men inte laddat upp dem än.

Har nån försökt sälja material vidare? Om man har dubletter eller papper från serier som man inte har nån användning för t.ex. Har nån här provat sälja på huuto.net t.ex.?

• Millami

samaste
    ja ha int prova sälja nåt på huuto...men ha nog ropa på flera saker där...
    finns nog en hel del, men tycker di blir gan ska dyra som papper å sånt...

vet att missgoldie ha försökt sälja ett paket me papper å nåt alfabet där...
    för d köpte ja av henne då när jag började...

Lycklig Mamma till Anton
  • Samaste

OK! Tycker överlag folk har hutlösa priser på huuto... har själv sålt kläder där för nästan ingenting, men tycker att jag själa aldrig hittar nåt billigt :)

• Samaste

Nu är bloggen uppdaterad. Suck, har scrappat så mycket på kvällarna att jag fått för lite sömn och är helt slut :) Skulle ha scrappat idag också medan dottern sov, men ögonen föll ihop och nu har hon vaknat. Njut av solen flickor!

ejdern.blogspot.com

• MuminMama

*In o. kikar på era alster*

Mariem & Samaste: Va flitiga ni har varit som scrappat så mycket!

Millami: Fin dikt Du hittade till morsdagskortet! Jag har också skrivit upp några fina dikter av samma författare (Siv Andersson)

Svar på tråden österbottningarnas scrappartråd