Inlägg från: Tjollabolla |Visa alla inlägg
  • Tjollabolla

Vi som shoppar danska barnkläder del 9

Duntoffla skrev 2008-05-27 09:43:30 följande:
    God morgon! Skönt att komma in på nätet va? Jag funderar fortfarade på Molo. Är såå sugen men det är lite knöligt
    Ja jag är oxå sugen, men utan nån som helst inkomst denna månaden känns det dumt att lägga pengarna på kläder vi inte behöver Fast sambon tycker jag ska åka... Det känns bara så onödigt denna månaden! Men visst vill man...
    .?:*¨¨*:?.Älskade Milo 22/2 2007.?:*¨¨*:?. milosblogg.blogspot.com
  • Tjollabolla
    jompa skrev 2008-05-27 09:48:33 följande:
    Men om sambon tycker det så borde du kanske göra det
    Grejen är att det är ett Ikea besök eller Molo. Ja, ni kan ju själva räkna ut vad vi behöver mest
  • Tjollabolla
    Buttelina skrev 2008-05-27 09:57:31 följande:
    jag hade valt molo ikea kan man alltid handla på
    Hahah så säger sambon med, men grejen är att det är lite drygt utan hatthylla och sånt som man verkligen behöver
    jompa skrev 2008-05-27 09:55:54 följande:
    Ja då skulle jag nog välja IKEA helt klart, Molo har ju fler utförsäljningar.
    Ja, det lutar nog åt Ikea faktiskt. Känns viktigare... Men Molo är ju Molo liksom...
  • Tjollabolla
    Angelinah skrev 2008-05-27 10:00:47 följande:
    Amen Tjolla!!! Ikea liksom.. hmpfr.. de står ju där hela tiden liksom Jag är en cm från att boka tåg nu... Ihhhhhh... Hur långt/svårt e det från tågstation till salgen?
    Ja jag veeet....

Blev det ingen minisemester med hela familjen?
  • Tjollabolla
    ängeln83 skrev 2008-05-27 12:29:50 följande:
    Tjolla är inte kvar här va?Är lite nyfiken på vilken storlek Milo hade i sin Mala dräkt, någon som vet?
    Häär e jag! Det är storlek 2 år på den.
  • Tjollabolla
    Buttelina skrev 2008-05-27 12:33:59 följande:
    kom igen häng på på fredag.. det blir du jag duntoffla och alex07
    Du var ju inte säker på att du skulle åka hihi! Men nej, det blir nog inget för min del. Har ringt till a-kassan och det var inga pengar i sikte. Så tyvärr, men dom pengarna behövs nog till andra viktigare saker...
  • Tjollabolla
    ängeln83 skrev 2008-05-27 12:40:14 följande:
    Där var du ju Har tänkt att beställa länge nu men varit osäker på storlek, men då blir nog 2 år bra här också. Du köpte heldräkten va?
    Japp, tog den hela dressen. Velade ett tag, men tänkte att när dom sitter och leker i sanden är det nog ganska bra med hel dress så man slipper få in sand i ryggen. Och så glipar den ju inte heller.
    2 år blir bra, 1 år är nog för litet.. Den såg superliten ut när jag tog upp den, men det är gott om plats i den!
  • Tjollabolla
    terezita skrev 2008-05-27 12:40:40 följande:
    hahaha njo men jag tänkte att eftersom dwet gjorts en villervalla tråd man känner sig alltid så pinsam när man lägger in saker som är ot
    Jag tycker det är skönt att vi kan babbla om allt i denna tråden.... Denna tråden är liksom allt man behöver för att få hjälp med ALLT. Inredning, vagnar och barnkläder Jobbigt med en massa olika trådar. Tycker jag iaf...
  • Tjollabolla
    gosmamman skrev 2008-05-27 12:57:37 följande:
    Nä jag lägger också in OT ibland men vi håller ju oss inom ramarna. Skulle ju bli liiiite tråkigt om bildtråden skulle se ut som en HM katalog men det gör den ju inte.Det är ju kul att se vad man kan matcha de danska kläderna med också.Var det inte butte eller nån som tyckte tråden skulle heta "pölsekärringarna tjötar vidare"
    Det röstar jag för
  • Tjollabolla
    Fantastiska Skatt skrev 2008-05-27 13:11:10 följande:
    Goddagens Idag fick man 2 Hummel suits , Nanoou velour (som nog e way för stor :( ) samt lite vouffen. i låddan. Imorgon kommer förhoppningsvis mer Småfolk och jag vann en Hummel på T nu för nästan gratis. Dessutom skiner solen och här är lugn och skönt! En riktigt bra dag
    Oj vilken bra dag! Jag vann en katvig grön midiappel på T för 91 kr häromdagen. Ny Tack tack!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9