SmillaMilla skrev 2008-05-28 09:22:56 följande:
Och så lite bildtrådsberöm Tjollabolla: Den där mala solsuiten är ju bara så snygg. Inte finns den i en mer flickig variant? Var kan man hitta den? Pris?Jacao: Supersöt flicka i fin molo klänning. I kväll blir de de rutorna här också. Kalas då. Lollypop: Kaninerna är ju underbara, riktigt somriga. Vi har fått massor av beröm för våra och jag antar att du också kommer att få det. LA Women: Ja vad kan jag säga mer än att det är kul att se att det är fler som köper ejsikkelejs nutty för de är ju verkligen fantastiska. Den bruna är nog den enda som vi inte har, så nu blir det jakt. Oh sommarsuiten väntar jag på att min lokala butik skall ta in. Väntan känns lång i bland. Superfin!Belladonna: Vilken söt liten madicken unge du har! Jag brukar inte gilla sådan typ av kläder, men den där var faktiskt söt. Fantastisk skatt: Söt pojke.... som vanligt. Ser så härligt ut med sommar. Hur varmt har ni?Bloddy sundy: Åh en till med brun nutty. Var har du köpt den? Så fin! Den där bilden när han har katvig tröjan på sig var jag tvungen att visa sambon i går kväll, för den var sååå fin, märks att ni har en kanon kamera. Inncomunicado: Åh vad den är fin den där molo tröjan. Min son är lagom avis på din Buttelina: Vilket underbart foto på lillebror bland katterna. Så söt!Loveliva: Åh vad den är fin den där småfolks bodyn. Och ja Hilda lika söt som vanligt!'Mortillsju: Vad söt saga är och klänningen är ju fantastisk. Upplever du den som stor i halsen?Lourdes: Åh den den såfolkströjan är nog en av de finaste kläderna småfolk gjort. Så fin!Grodan33: Vilken härlig liten glad groda du har. Och fin shopping!Zvartaliljan: fina bilder på Maia!Jen80: Och ja en lika söt Ava som vanligt. Nu blir jag ännu mer sugen på katvigs rosa randiga. Joja75: Söt lucas! Ser så härligt ut när han slickar sig runt munnen! Åh vad fint villervalla! Vill också ha!Myris: Åh vad söt flicka du har!
Ja den är superfin den soldressen, den satt som en smäck oxå. Den finns i både gult och lila! På
www.smatting.se och jag har köpt min på freshmilk. Milo har storlek 2 år och det är lagom, han har väl ca 86 annars. Den kostar runt 370-380 kr, ganska bra pris om man jämför med andra som ofta går på över 500.