Inlägg från: Tjollabolla |Visa alla inlägg
  • Tjollabolla

Vi som shoppar danska barnkläder del 9

jompa skrev 2008-05-28 15:16:51 följande:
    vad är det för material i den?
    Ingen aning!
    ängeln83 skrev 2008-05-28 15:15:03 följande:
    Fy vad tråkigt.Har velat fram och tillbaka om jag ska köpa den eller ej, men jag tror jag låter bli.Svårt att hitta suits som passar till skrutt, fast dom jag köpte från Ellos passar helt perfekt
    Gör dom? Dom är hur långa som helst i grenen på Milo. Och tajta. Det får bli jamas tror jag, fraförallt den gröna, det stod ju sweet dreams eller ngt på den!
    LA Woman skrev 2008-05-28 15:18:53 följande:
    Ja, visst var de stora Tröjorna är i elastan och mycket mindre än de ribbade suitarna märkte jag. I sina tröjor har Felicia 86-92 och de är nästan lite tajta på lilla knubbisen Räknade inte med att suiten skulle vara såå mycket större....
    Ja tröjorna i 86-92 är inte alls stora till Milo. Men denna... Så trist, hade lätt kunnat ha 80...
    .?:*¨¨*:?.Älskade Milo 22/2 2007.?:*¨¨*:?. milosblogg.blogspot.com
  • Tjollabolla
    ängeln83 skrev 2008-05-28 15:24:53 följande:
    TjollaVilken storlek tog du på dom? Jag tog 86.Men det är ju därför dom passade bra på skrutt, han behöver lite längre gren Lite stor bara.
    Jag tog 86. Men då borde ju småfolk i 86 oxå passa skrutt?
    LA Woman skrev 2008-05-28 15:21:01 följande:
    Har du tvättat dina suitar? Krympte dom nåt i så fall?
    Nope inte tvättat. Hoppas dom krymper lite!
  • Tjollabolla
    ängeln83 skrev 2008-05-28 15:54:42 följande:
    TjollaMMm, hurdan är den på bredden då?
    Den sitter lagom på Milo i bredden. Jag tror nästan skrutt hade kunnat ha en 80! Jag ska se om jag hittar kameraladdaren så jag kan fota.
  • Tjollabolla

Nu finns det bild på Milo i småfolken. Kolla in hänget *sötnos*

Skatten: jag tyckte han var fin i sin katvig! Älskar den färgen. Vad har han för storlek? Har köpt en t-shirt i storlek 92 o hoppas den blir bra...

Nahe, nu får jag lämna igen bredbandet till min mamma... Hörs imonn förhoppningsvis

• Tjollabolla

Godkväll! Vårt internet funkar! TJOHOO! Slipper sno morsans mera *älskar telia*

Butte: gud vad kul med sommarstuga! Inget svårt val då inte... Själv så blir det Ikea, det känns faktiskt roligare att fixa med huset än att åka till Molo just nu Förvånad.

Å alla knattar i BT är så ljuvliga!

• Tjollabolla

ÅÅ ni som vet allt... Kan man se Greys Anatomy i repris? Eller på webben? hittar inte på kanal 5 hemsida. Sambon glömde spela in det, jag var o hämtade hunden hos frissan... *SNYFT*

• Tjollabolla
    Lina med Liten skrev 2008-05-28 22:26:03 följande:
    det är ju snart söndag

Jag var ju så McDreamy sugen! Som alltid iofs *slurp* 

Nääe jag får nog gå o lägga mig o drömma om doktorn istället Natti flicks!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9