Inlägg från: Tjollabolla |Visa alla inlägg
  • Tjollabolla

Vi som shoppar danska barnkläder del 9

Godmorgon!

Usch vad jag har dåligt samvete, Milo är röd i nacken efter att han lekte i trädgården igår. DUMMA jag hade inte en tanke på att smörja honom! *sämsta mamman i världen*

ÅÅ nu närmar sig lagersaljen, så spännande för er som ska dit!!!

.?:*¨¨*:?.Älskade Milo 22/2 2007.?:*¨¨*:?. milosblogg.blogspot.com
  • Tjollabolla
    Duntoffla skrev 2008-05-29 07:49:08 följande:
    God morgon tjejer!Idag är det kalasväder och vi är ett gäng tjejer som ska ha picknick. Jag kommer dock avboka. Har ingen som helst lust att åka in till stan fram och tillbaka. Det blir en dag hemma på gräsmattan i solen istället. Dessutom har jag rätt ont i halsen. Hoppas att det ger med sig när jag "sjungit" upp Smilla- vilken liten sötnos i BT! Hon passar jättebra i Molos rutiga. Klänningen från Mala ser också supersöt ut!Tjolla- KLart du inte är världens sämsta mamma! Som jag sa till en kompis igår-man kan inte tänka på allt jämt. Man är inte mer än människa.Lillronya- tror inte du missade något väsentligt igår faktiskt. Jompa- kul med paket! Jag fick ett par igår och väntar idag ett från Matador och ett från Tradera. Och imorgon kommer förhoppningsvis Katvig-dynan.
    Usch hoppas det hals onda går bort... Du skulle väl oxå shoppa Molo?
    Nääe, man kan verkligen inte tänka på allt. Jag tänkte på det, men han har fått sånna exem och är så himla torr och solkrämen gör det bara värre så jag tänkte att en liten stund gör inget...
  • Tjollabolla
    Buttelina skrev 2008-05-29 08:05:18 följande:
    sorry att jag bara försvann igår, fl strulade för mig
    Haha, ja då så då kan du nog vara utan den

Åh vad gulliga ni är Har fått tid på bvc idag för hans exem iaf, känns skönt. Han ser hemsk ut, helt rödflammig på hela ryggen/magen. Och massa plitor. Stackars liten.
    Buttelina skrev 2008-05-29 08:07:34 följande:
    ha inte dåligt samvete. Jag har brännt mig flera ggr när jag var liten och jag tycker min morsa är rätt schysst
    "Rätt schysst" Ja det betyget kan jag nog leva med
  • Tjollabolla
    Buttelina skrev 2008-05-29 08:18:59 följande:
    jag oxå vad tråkigt att han har en massa eksem har du själv också det? Det brukar väl vara ärftligt? Hoppas att det blir bättre snart
    Ingen aning, jag har aldrig haft det och inte sambon heller. Tror det grundar sig i att han är torr, sen har solkrämen gjort det värre. Ingenting hjälper på hans lilla hud, inte olja eller ngt... Hoppas på att bvc har nåt mirakeltips.
  • Tjollabolla
    ängeln83 skrev 2008-05-29 08:23:43 följande:
    Uuuh, stinkis blöja här, bäst o byta.Dessutom struttar han runt i jamas, ska testa en Katvig sommarsuit på honom nu, börjar bli rädd att dom också är för små.
    Har han växt så? Eller du hade bara 80 i den?

Idag tänkte jag inviga småfolksuiten med bilarna Kul att det är varmt igen så man kan använda allt fint!
    lillronya skrev 2008-05-29 08:08:09 följande:
    Jag  blir utkastad från fl hela tiden, så det är inte som jag dissar er när jag försvinner.Idag ska jag träffa jojoa och lollypop inne i Helsingborg
    Åh vad det låter skoj då!
  • Tjollabolla
    Angelinah skrev 2008-05-29 12:39:16 följande:
    denna sjunger hon

sööööt!!
    Haha sötnos ida!! Aldrig hört den låten. Kan tänka mig att Milo hade gillat att rocka till den. Måste spela den för honom sen när han vaknar

ÅÅ måste bara klaga lite mer över a-kassan... Fortfarande inga pengar i sikte! SÅ JÄKLA DRYGT! Har försökt i 6 veckor nu att få pengar Att det ska va så svårt... Men betala avgiften ska man göra minsann...
  • Tjollabolla
    jompa skrev 2008-05-29 12:56:03 följande:
    Hmmm ska tänka..Jo Jamba var det jag hittade den på Älskar älskar älskar.
    Nu ble vjag nyfiken, vilken låt är det?

Milo har börjat säga Morfar! Så gulligt låter det: Moffaaaaa
  • Tjollabolla
    Angelinah skrev 2008-05-29 12:55:42 följande:
    Å totalt glömt ju...Jag har äntligen lila äpplen med gula kanter på väg hem   blev ett par knickers i samma åxå
    ÅÅ så fint. Tyckte Ida var riktigt fin i dom gröna äpplena! Finns det knickers med i småfolk?  När jag får pengar (om jag nu får det nån gång... hehe) så tror jag att ett par svarta midiappelknickers får komma hit, tror Milo hade vatt cool i dom!
  • Tjollabolla
    Angelinah skrev 2008-05-29 13:01:30 följande:
    Jag älskar småbarnspratet   de e såååå sött!!  Ida kan nu alla i familjen*Idan*Ellin (emelie)*Bellan (bella)*tonii (Tony)*mamman*pappan och sist faffan (farfar)sen kan hon massa av syskonens kompisar av nån anledning, dom snappar upp ALLT
    Åh vad hon är duktig! Milo säger inte så mkt, mest pappa, mamma, vovovv, muu, tack tack. Å nu morfar då Min mamma har sagt sen han föddes att han minsann ska säga mormor först, men icke
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9