Inlägg från: Tjollabolla |Visa alla inlägg
  • Tjollabolla

Vi som shoppar danska barnkläder del 9

jompa skrev 2008-05-29 13:03:13 följande:
    Men vad säger de när du frågar om pengarna då?
    Typ ingenting. "gå till socialen" sa dom till mig igår när jag sa att jag faktiskt hade räkningar att betala. MMM eller hur...
    ängeln83 skrev 2008-05-29 13:06:03 följande:
    Skrutt diggade den sten hårt Står här vid datorn och kör sin knä böjs dans
    Sötnos!
    .?:*¨¨*:?.Älskade Milo 22/2 2007.?:*¨¨*:?. milosblogg.blogspot.com
  • Tjollabolla
    ängeln83 skrev 2008-05-29 13:29:15 följande:
    Ja herregud vilken rolig ålder det är nu.Skrutt lyckades precis få i golvmoppen i toastolen, va sjutton får han allt ifrån?
    Milo slängde Pappas mobil i toastolen för en månad sen! Efteråt låg den och burrade i typ en timma, jag trodde den skulle explodera. Den är ganska så död nu Tur Pappa jobbar på Ericsson, hehe.
    Konstigt att toastolen är sååå rolig att slänga saker i. I morse var det hans tandborste som jag precis hann rädda...
  • Tjollabolla
    Tjejtriss skrev 2008-05-29 14:12:45 följande:
    Jaadu, det tog ett halvår innan min sambo fick första utbetalningen från a-kassan
    Usch säg inte så!!! *snyft*
  • Tjollabolla

Milo stendiggar låten oxå Han står här o dansar o snurrar

Har varit hos bvc och fått tips på krämer på apoteket som kan hjälpa. Så får han inte va i solen och absolut inte smörja med solkräm. Nehepp. Lätt o hålla han i skuggan, då får man ju va inne...

Han var iaf 83 (!!) cm lång o vägde 11,6 kg. Liten har blivit stor...

• Tjollabolla
    Angelinah skrev 2008-05-29 16:32:48 följande:
    Å han är nästan prick lika som Ida då   11,4 vägde ida men lika lång som Milo..
    Riktigt fin var hon i småfolken! Såå fina underbara färger. Åh, jag som tyckte shortsen var snygga, vi har ju sånna Bara inte testat ännu, hihi.
  • Tjollabolla
    jacao skrev 2008-05-29 18:29:55 följande:
    Jag såg orangea äppelknickers på luckylittleme alldeles nyss. Om dom passar grabbar vet jag inte, har inte bestämt mig på den punkten än Men de kändes lite "tjejiga".
    Hmmm... Kanske lite tjejiga. Inga jag skulle ge 350 kr för iaf Förvånad
  • Tjollabolla

Hej på er! Har haft larmkillar här hela förmiddagen, nu funkar det =) SKÖNT!

Åh så mkt fint i bt! Lilla Ava är ju så gosig!

Nu ska vi snart åka till Ikea, det ska bli riktigt skoj.

Milo knallar runt här i sin Hummelsuit, den gröna. Kan ju säga att larmkillen som var här tyckte han var såå intressant, han hade nog kunnat åka med honom i deras bil om han hade fått

• Tjollabolla
    Buttelina skrev 2008-05-30 10:39:04 följande:
    en kortärmad suit.. skugga så mycket som möjligt och blir det ändå sol så smörjer jag in honom..
    Tycker det är svårt nu. PÅ bvc igår sa hon till mig att länge som han var så torr så skulle jag sbolut inte smörja in honom med solkräm. Ta på honom en långärmad tröja. Jaha, men det är ju skitvarmt, han blir såå gnällig när han är för varm! Måste köpa ny solkräm, för vi har Bamses och den är ju allra sämst. Så fort exemen försvunnit så kommer jag smörja honom ändå, även om bvc sa nej. Hontyckte det var bäst med långärmat och vara i skuggan, men hur lätt är det när han springer runt som en tok då?! Han måste ju få va ute...
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9