Inlägg från: Tjollabolla |Visa alla inlägg
  • Tjollabolla

Vi som shoppar danska barnkläder del 9

SmillaMilla skrev 2008-05-30 11:31:35 följande:
    Ha ha ja jag får hoppas det Vilka färger finns de i? storlek? Pris?
    Upp till storlek 80, 49 kr och dessutom t3b2! Vårt lindex hade dom i brunt och blått, vet inte om dom finns i fler... *hoppas*
    .?:*¨¨*:?.Älskade Milo 22/2 2007.?:*¨¨*:?. milosblogg.blogspot.com
  • Tjollabolla
    Duntoffla skrev 2008-05-30 11:28:10 följande:
    Ja, Bamse har inte fått så bra i testerna dessvärre. Hur funkar ex Weledas då? Den har fysikaliskt filter den med. och är tydligen inte lika svår att få ut.Jag skulle ju ut ja...hur svårt kan det vara att bara logga ur?Hej då! Igen...
    Har inte testat Weledas, läste nånstans att den luktade jättemkt, det klarar inte jag av. Jag tänkte köpa Vishy, den fick väl bäst? Fast det är ju iofs både kemiskt och fysikaliskt filter i den. Annars ska ju Garniers oxå vara bra.
  • Tjollabolla
    Tjejtriss skrev 2008-05-30 11:50:46 följande:
    Vi har Bamse-solkrämen? Vad gör den så dålig? Har nog missat..
    Bamses fick sämst i test... Solskyddet som ska vara 30 var sämre än Acos i solskyddsfaktor 15! Helt otroligt.
    Tjejtriss skrev 2008-05-30 11:51:12 följande:
    Nä, inte kemiskt filter
    Eucerin hade en med bara kemiskt filter oxå, den hade oxå fått bra i test. Jag läste på www.testfakta.se

Nu är det dax för Ikea! Hörs ikväll flickor!
  • Tjollabolla
    Buttelina skrev 2008-05-30 14:06:21 följande:
    NÄÄÄ!! stugan som vi ville ha är SÅLD kontraktet skrivs på söndag! J*väla skitmäklare! Han sa att det var visning på söndag, fastän vi ville tidigare och nu hade han haft visning för en kille idag är så arg att jag kokar
    MEN!!! Hur kan dom göra så?!?!? Fy vad tråkigt!!!

Tillbaka från Ikea, fattiga men glada
  • Tjollabolla
    Lina med Liten skrev 2008-05-30 21:25:39 följande:
    Det är nog 50/50 nu... Iaf på det kortärmade... Har inte köpt ngt nytt långärmat sen jag började köpa t-shirts
    Vi har nog i stort sett gått över till t-shirts. Tycker han ser så bebis aktig ut i body numera. Det är bara Molos bodys som används fast jag hade hellre haft dom med i t.shirt...

Åh idag fick jag hem en superfin Katvig midiapple t-shirt, den gröna som jag vunnit på T. 90 kronor och den var tvättad en gång!
  • Tjollabolla
    jompa skrev 2008-05-31 08:49:41 följande:
    Godmorgon Tjolla.Hur går det med huset? Vad köpte ni igår på Ikea?
    Jodå det går bra! Nu börjar det bli ordning på det Vi köpte hylla till  Milos rum och en hallmöbel, massa backar till hans rum. Ja och så massa annat som man "behöver"

Igår blev et katvig knickers beställda från Rumba iaf! Men ngt hände så koden försvann när köpet var klart, jag mailade henne så jag hoppas jag får rabatten ändå. Tror ni det?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9