Inlägg från: Fröken Småland |Visa alla inlägg
  • Fröken Småland

Bugaboo tråden nr 13

mollan nu skrev 2008-04-05 22:54:12 följande:
    Vad för silvervagn?
    Neiman Marcus
    Neiman Marcus
    Lingali skrev 2008-04-06 08:14:39 följande:
    Slänger in en fråga. Ska resa med flyg på tisdag och tar med mig vår Bee. Har ingen transportväska. Nån som har nåt bra tips på hur jag ska förvara vagnen bäst?
    Testa med bubbelplast i många varv.

Lottetottan: Om ditt babyskydd fått stryk skall du se det som krockat och kassera det. Borde gå på försäkringen.
  • Fröken Småland
    NovJenny skrev 2008-04-06 11:18:21 följande:
    Jo, men jag antar att hon var för liten för syskonsitsen man har där fram när bebisen ligger?Det är ju ändå en rätt så kort period, sedan får den större sitta i sitsen som man änvänder när man kör singelvagn.Noah är en stor 1 åring 14 kg och 85 lång. Han sitter jättebra i syskonsitsen än så länge iaf. Och Lilly sover så himla sött när hon vaggas i "liggelen".
    Har du en ettåring och ett småsyskon? Imponerad!
  • Fröken Småland

Fråga: Någon som har adressen till någon tysk och/eller tjeckiskt hemsida som säljer Bugaboo där priser på tillbehör står utsatta? Vi skall åt det hållet på semester i år och funderar på att vänta lite med shoppingen tills dess om det möjligen lönar sig.

• Fröken Småland

Jesspeach: Har du tur så har de kvar rabatten på 50 euro, men då måste man beställa varor till ett värde av minst 600 euro. Så du får lägga till en transportväska eller nåt sånt . Lönar sig nästan inte att köpa därifrån jämfört med att köpa i Sverige. Har du planerat en resa till staterna däremot så kan du komma billigare undan.

• Fröken Småland
    mallan brallan skrev 2008-04-06 22:12:27 följande:
    Jag har en plan! Om vi alla människor här som hänger i BB-tråden mailarBugaboo och efterlyser en syskonvagn måste dom ju börja skissa på en??Som ni märker är jag inne i ett stim nu, så behöver nu intelligenta svarså passa på!
    Jaså? Skissar du på ett småsyskon också kanske?
  • Fröken Småland
    mallan brallan skrev 2008-04-06 22:20:17 följande:
    HA! Om jag gjorde det skulle jag inte sitta här heller, då skulle jag stå i badrummet med trimmern å försöka tämja håret på benen. Nej jag planerar för framtiden jag. (vuxenpoäng Arne)
    *skrattar så bärbara datorn på magen hoppar*
  • Fröken Småland

Usch, det är inte bra att fastna framför datorn på kvällen, inbillande sig själv "att man ändå inte kan somna". Nu har jag snöat in på snunkies hemsida igen och kommer inte att kunna förmå mig att stänga av datorn förrrän batteriet kapsejsar .

• Fröken Småland
    vetta skrev 2008-04-07 11:10:03 följande:
    I lördags beställde vi vår cam!!! är så glad! I slutändan blev det sandfärgad bas och orange canvastopp, så fint! Fast jag är ju redan sugen på att köpa en färg till... Skall kanske vänta tills efter bebisen kommer, det är ju ändå 3 månader kvar.är det någon som har och använder uvskyddet? är det bra? Kan man använda det till liggdelen eller är det bara tänkt till sittdelen? Eftersom vi bor i Italien så känns det ju extra viktigt att skydda mot den starka solen så jag funderar på att skaffa ett. Har köpt ett sandfärgat parasoll också.
    Läs om UV-skyddet i Shoegirls blogg, adress finns i TS. Grattis till ett gott val av vagn!
    AnniPanni skrev 2008-04-07 11:12:00 följande:
    UV skyddet eller bara parasoll i spanien till en 4½ månaders?Jag har bestäät parasollet redan o en sommarsuflett men det kanske är en ide att beställa UV skyddet också?
    Kolla där du också .
    Bellahhh skrev 2008-04-07 12:09:46 följande:
    När kommer silver vagnen till svergie? :P
    Den kommer inte till Sverige
    leson76 skrev 2008-04-07 12:20:00 följande:
    Kan inte bestämma mig om jag ska köpa en Bugaboo Cameleon eller en Bugaboo Bee till min 6 månaders. Vad säger ni som har båda?
    Jag röstar på Cameleon till en sån liten.

martina78 skrev 2008-04-07 11:43:35 följande:
    THJ: Jag har inboxat dig igen kolla snälla Kramizz
    martina! Long time no hear! Hur gick det med din ståbrädeutredning?

Så, nu lägger jag av
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13