Bugaboo tråden nr 13
Lottetottan: Om ditt babyskydd fått stryk skall du se det som krockat och kassera det. Borde gå på försäkringen.
Jag har ett öststatsregnskydd från Tullsa. Funkar utmärkt. Inte snyggt, men funktionellt.
Om du har både en Cameleon och en Bee så tycker jag du skall köpa en till Cameleon eftersom båda passar i den.
Fråga: Någon som har adressen till någon tysk och/eller tjeckiskt hemsida som säljer Bugaboo där priser på tillbehör står utsatta? Vi skall åt det hållet på semester i år och funderar på att vänta lite med shoppingen tills dess om det möjligen lönar sig.
Jesspeach: Har du tur så har de kvar rabatten på 50 euro, men då måste man beställa varor till ett värde av minst 600 euro. Så du får lägga till en transportväska eller nåt sånt
. Lönar sig nästan inte att köpa därifrån jämfört med att köpa i Sverige. Har du planerat en resa till staterna däremot så kan du komma billigare undan.
Usch, det är inte bra att fastna framför datorn på kvällen, inbillande sig själv "att man ändå inte kan somna". Nu har jag snöat in på snunkies hemsida igen och kommer inte att kunna förmå mig att stänga av datorn förrrän batteriet kapsejsar
.