Lillpinglan skrev 2008-04-14 20:10:59 följande:
leson76 - det är
familjetorget.se som har den rabatten!Jag har lite frågor.. Ska köpa en Bugaboo Cameleon och undrar om min bilbarnstol Akta Graco funkar till den? Hur vet jag vilken modell jag har (köpt den begagnad av en kompis)? Det står ”DATE063004” på stolen. Det är ett babyskydd med bas, bara att ”klicka fast”. Det finns en gul etikett som säger; GRACOECE.R44/03UNIVERSAL>13 kg Y03.44.160 E11 ECE.R44/03SEMI-UNIVERSAL>13 kg Y03.44.161 Det säger mig ingenting..? Sen undrar jag om man kan "prenumerera" på inlägg i den här tråden, alltså att man kan få mail till sin inkorg när någon svarat på mitt inlägg?
Jag skall försöka med det jag kan (tror jag). Tillverkningsdatum borde vara år 2006-vecka30-dag4.
För att få veta vilken modell du har så förslår jag att du lägger in en bild. Då kommer du garanterat att få napp

. Gissningsvis är det samma adaptrar för alla Graco-stolar, men babyskydd är inte min avdelning tyvärr.
Det går inte att prenumerera svar på egna inlägg, däremot läggs alla trådar man skriver något i till i favoriter. Man behöver alltså inte klicka på knappen som de flesta tycks tro. Så nu ligger denna tråden i dina favoriter och då ser du ju direkt om någon skrivit något

.