Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Bugaboo tråden nr 13

Kajsan skrev 2008-05-05 23:21:50 följande:
    Och så vill jag spamma tråden med tjat

Älskade Noel
  • Duntoffla

Kan man tvätta fleece i maskin trots att det är handtvätt som rekomenderats? Har ngn gjort det och "lyckats" och i så fall med eller utan sköljmedel?

Älskade Noel
  • Duntoffla
    SooJuicy skrev 2008-05-06 13:47:17 följande:
    Jadå, det går. Lägg några handukar i maskinen för extra skydd och jag brukar stänga av centifugerin även om jag råkat köra med det oxå och gått bra och INGET sköljmedel, det noppar flecce.
    Tack! Jag ska testa
    Älskade Noel
  • Duntoffla
    Hannnas skrev 2008-05-06 14:05:25 följande:
    jag har kört på 30gr programmet o det har inte synts efteråt att de blivit tvättade, ja rena såklart men inte nåt annat skit
     Låter toppen!
    Älskade Noel
  • Duntoffla
    Hannnas skrev 2008-05-06 14:34:17 följande:
    Duntoffla... din översta kombo kör jag idag Juicevagnen ju snyyygg!!
    Visst är det härliga färger! Man blir liksom glad
    Finasteunge skrev 2008-05-06 16:24:09 följande:
    Jag är lite små irriterad.. Köpte min vagn förra söndagen på spralligabarn och när ja hade pakat upp vagnen så märker ja att ja fått vagnen med det klassiska felet med att höger sida glider upp..Var dit på måndagen och vissade felet och hon skulle prata med butiks ägaren hon ringde tillbaka senare på dan och ja åkte tillbaka på tisdagen för att hon ville kolla om hon/dom kunde återgärda felet men det kunde dom inte. hon sa att hon skulle återkomma till mig när dom hade pratat med bugaboo och hon som har hand om det här i sverige. Men har inte hört nått från dom nu på en vecka. Det kan väll inte ta så lång tid för dom att kolla om ja får ett nytt chassi. Ja vill/tänker inte betalla en vagn som de är ett fel på.
    Trist men det har ju varit lite helger nu senaste veckan. Har spralligabarn haft stängt månne?
    Älskade Noel
  • Duntoffla
    JohannaJ skrev 2008-05-07 08:42:59 följande:
    kan jag få lite smakråd tack ska köpa sommarsuflett och velar lite om färgen.Ska jag köpa rosa eller gul? Eller svart?Jag tänkte ha offwhite på sittdelen, grå bas. Vill ha lite somrig vagn.
    Rosa tycker jag
    Älskade Noel
  • Duntoffla
    JohannaJ skrev 2008-05-07 08:51:12 följande:
    ja visst blir det väl fint! Det var maken som tyckte att Hilding skulle åka rosa vagn
    Ja men då så. Bäst att göra maken glad Jag tror det är snyggast till de andra färgerna även om gult också är snyggt och somrigt
    Älskade Noel
  • Duntoffla
    skrutthumlan2 skrev 2008-05-07 19:24:10 följande:
    hittade mitt garantikort, men det är ej gult. sedan finns det ett kurvert som är förtryckt till USA....Är det detta man ska fylla i? går det lika bra på nätet?
    Jag gjorde mitt via Bugaboos hemsida. Du behöver bara ha serienumret redo
    Älskade Noel
  • Duntoffla
    trullsa skrev 2008-05-07 19:53:10 följande:
    puffar för min egen fråga: Är det nån som har köpt enbart sufflett till sin bee,är det lång leverans tid på dom?
     nu vet inte jag för just bee men när jag kollat med butiker om att få hem bara suflett till Camen har de sagt leveranstid på 4-5 veckor. Det borde ju vara samma för Bee.
    Älskade Noel
  • Duntoffla
    skrutthumlan2 skrev 2008-05-07 20:19:55 följande:
    tycker absolut ni ska skriva ett seriöst brev/mail till VDn och säga att ni trodde att bugaboo stod för kvalitet men det här är ju skandal! och sedan kan alla som haft problem skriva sitt namn!dunffla- nu har jag också registrerat vagnen....
    Smidigt va? Tycker att det var lättare än att skicka en papperslapp som kanske kommer bort på posten.
    Älskade Noel
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13