Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Bugaboo tråden nr 13

Kajsan skrev 2008-05-04 00:13:11 följande:
    Jag har en utan hjul och en är i vadderat tyg.
    Ok. Vet du om den nya med hjul också är vadderat tyg?
    Kajsan skrev 2008-05-04 00:14:54 följande:
    Brun/brun är snyggast tycker jag.Fast snart har jag ju Brun/katvig rosa Sen är jag lite inne på Brun bas, denim suflett och offwhite sittdelstyg

• Duntoffla
    Angelinah skrev 2008-05-04 11:28:12 följande:
    Min sand som jag hade höll sig fin tycker jag   just sand e bra ur fläcksynpunkt både i bas och annat.. Ja, den står ju inte emot blåbär kanske , men de flesta vanliga vardagsfläckar/smuts..
     Bra. Inte lika kul som en gul exempelvis men kanske lättkombinerad. Blåbärsfläckar står väl inga påsar emot antar jag. Utom svart då kanske?
  • Duntoffla
    Angelinah skrev 2008-05-04 11:44:42 följande:
    Den gula e yberkänslig kan jag tala om, men uj uj så snygg Skulle vilja ha en offwhite jag
    och den är säkert jättetålig för fläckar

Varför ska de snyggaste vara sämst ur fläcksynpunkt?
  • Duntoffla
    Stargirl skrev 2008-05-04 12:05:01 följande:
    Hmmm det ryms inte lika mycket som i min OIOI så det är ju en nackdel. Men det får plats 3 blöjor, våtservetter, flaska och några tetror välling, mobil, plånbok, nappar och ett set med extrakläder. Inte så mycket mer.Men jag har även en Bugaboo skötväska till min Bee som rymmer lite mer.
    OK. Tack för svaret! Jag har en OiOi och en Skip hop också. Väntar på min Petunia som troligen kommer i slutet på denna månad eller början på nästa. Den får väl bli "finväska" som används mer då och då när man inte ska ha hela bohaget med sig

Jag är verkligen på gång idag hehe...  Funderar på att byta färg på sittdelen.
    Någon som ha bild på sandbas-denim sittdel eller sandbas-blå canvas?
  • Duntoffla
    Snöi skrev 2008-05-04 22:53:46 följande:
    Min Bee har blivit helt sned och är nu inlämnad för reparation. Har detta hänt någon annan?
     Usch då! Hur har den blivit det?
  • Duntoffla
    Snöi skrev 2008-05-04 23:52:31 följande:
    När jag var ute och gick häromdagen kändes det som att vagnen blev snedare och snedare, men jag tittade och hade dragit som jag skulle till det, ja, vad är det nu gröna/röda strecket, hittade inget särskilt fel, men det kändes konstigt. När jag dagen efter lastade ur vagnen på IKEA kunde jag inte justera höjden på styret, den hade liksom fastnat. När jag åkte till barnvagnsaffären hittade hon att trots att man dragit till det gröna/röda strecket så hade inte underdelen på sitsen låst sig ordentligt, hon sade att hon sett det tidigare på en vagn. Troligen har det hänt och sedan har det blivit snett, får veta mer imorgon.
    Vad trist! Hoppas att du får en ny vagn eller att den går att fixa snabbt!
  • Duntoffla
    jompa skrev 2008-05-05 13:58:22 följande:
    Hur får jag den då?
    När du registrerar dig får du en kod att använda. Hmm...kanske också ska lägga med en beställning
  • Duntoffla
    SooJuicy skrev 2008-05-05 15:13:02 följande:
    Sommarsufletten finns inte i rosa i canvas alls, den rosa är i fleece. Däremot finns ju rosa canvas i vanliga toppsetet och funkar ju igentligen lika bra som sommarsuflett  
    Jag har sett den i canvas. En kompis har den...
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13