Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Bugaboo tråden nr 13

lillskruttett skrev 2008-05-07 22:17:59 följande:
    Vet någon vad frakten hos babytrader blir på en adapter till gracos babyskydd? Får ej fram uppgiften på deras hemsida. Har letat efter denna adapter begagnad hela våren utan resultat så det lutar åt att det blir till att köpa en ny..
    Jag testade att logga in då jag handlat av dem förut. Frakten står då som 19.95 Euro.
    Älskade Noel
  • Duntoffla
    sommarfluga skrev 2008-05-08 09:32:07 följande:
    Såg att det var vild diskussion om Camens nya chassie, här i tråden... Har beställt en Cam från en svensk butik och såg nu att dom även sålde 07:ans chassie... Ska jag be att få en 07:a istället för 08:a eller ska jag chansa på att 08-chassiet jag får är felfritt? Vad tycker ni??
    Det är en del som har fel på ex dec 2007 också så det är nog tyvärr ingen garanti. Jag har från juni 2007 och än så länge är det helt. Köpte det dock 08. Det jag vill säga är att även om du köper en vagn nu så kan den ha 07´s chassi och det kan ändå vara knas med det. Men försöka duger ju Vet inte när problemen började uppstå...
    Älskade Noel
  • Duntoffla
    SooJuicy skrev 2008-05-08 10:28:00 följande:
    Men nya chassit är -07 inte -08 och den gamla modellen har inte haft samma problem med att handtaget glider upp på ena sidan, det är bara nya modellen.

Nu hänger jag inte med.... *trög * Folk som har både 07 och 08 som tillverkningsår har ju haft problem med handtaget. Dvs den nya modellen. (det med två snäppen istället för vredet) 
    Älskade Noel
  • Duntoffla
    SooJuicy skrev 2008-05-08 10:36:02 följande:
    Tänkte på sommarflugas fråga, där butiken även hade -07 chassi. Tror det är gamla chassit alltså, inte nya chassit med -07 tillverkningsår. Snurrar jag till det ännumer nu eller fattar du?
    Aha! Nu är jag med. Är det med gamla vredet är det ju toppen! *borde kanske dricka kaffe nu och klarna till i skallen*
    Älskade Noel
  • Duntoffla
    SooJuicy skrev 2008-05-08 10:40:39 följande:
    Ta du en kaffe, det behöver jag oxå ska göra mig en latte nu o ut i solen
    Samma här, måste ju bättre på mitt rykte som lattemorsa! 
    Älskade Noel
  • Duntoffla
    ängeln83 skrev 2008-05-08 12:12:26 följande:
    Varför gör man såhär?www.blocket.se/vi/16016799.htm mina annonse)
    Sådär var en annons jag hade koll på på Tradera. Dagen innan auktionen på Tradera gick ut så kom den ut på Blocket. När jag kollade närmare på den på Tradera såg jag att samma person trissat upp priset men inte fått några tillfredställande bud och tillslut "såldes" den för 5000 kr på Tradera (till den fina säljaren som själv trissat budgivningen) medan vagnen på Blocket också såldes för mer. Trist!
    Älskade Noel
  • Duntoffla
    Milliemolly skrev 2008-05-08 12:37:12 följande:
    sandsvartblå rödinte så superskojiga........men nu läste jag här i tråden att någon ville beställa rosa canvas sommarsuflett från usa????????????? finns det?
    Gäller det Cameleon så finns det rosa canvas. Jag har sett det på en kompis vagn. Superfin!
    Älskade Noel
  • Duntoffla
    Milliemolly skrev 2008-05-08 16:58:57 följande:
    menar du sommarsufflett i canvas? undra var hon fått tag på den???
    Japp! Jag skulle tro att de köpte den tillsammans med vagnen när de var i USA. Tyvärr...
    Älskade Noel
  • Duntoffla
    Milliemolly skrev 2008-05-08 16:58:57 följande:
    menar du sommarsufflett i canvas? undra var hon fått tag på den???
    Duntoffla skrev 2008-05-08 17:33:13 följande:
    Japp! Jag skulle tro att de köpte den tillsammans med vagnen när de var i USA. Tyvärr...
    Oops! Börjar undra om jag minns fel...Generad Var så tvärsäker på det men jag kanske blandar ihop två kompisars vagnar. Pinsamt! Den ena har nämligen vanlig canvas i cerise och den andra har en rosa sommarsuflett. Den kanske är i fleece? (hon är bortrest nu så jag kan inte fråga)

*går nog och sätter på mig dumstruten*
    Älskade Noel
  • Duntoffla
    Trojka skrev 2008-05-08 17:48:46 följande:
    Men så surt. Min OiOi Hobo har gått sönder! Vad ska jag ha för skötväska nu då? Vill inte ha OiOi igen, och heller inte Skip*Hop.
    Petunia Pickle Bottom?
    Älskade Noel
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13