Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Bugaboo tråden nr 13

Shoegirl- skulle du säga att Khaki skulle passa ihop med sand? Är de rätt lika i färgerna?

Ängeln- har du kikat på jämförelsen på modellerna i TS? I FAQ. För övrigt testade jag idag att lägga in chassit rakt in i vår V70 och det funkade bra. Nu är ju iofs måttet ca 106 cm där men det fanns lite plats kvar.
    Älskade Noel
  • Duntoffla
    Shoegirl skrev 2008-05-13 18:25:26 följande:
    Khaki är militärgrön i färgen. Åtminstone när jag köpte den för 2 år sedan. MEn den hette khaki.
    Aha. Ja då vill jag inte ha den. Vill ha mer beige i färgen. Tack för att du berättade Den vita då? är den offwhite eller kritvit?
    Älskade Noel
  • Duntoffla
    ängeln83 skrev 2008-05-13 19:37:48 följande:
    Okay, det var ju lite billigare än i Sverige då.
    Jag köpte min på Babytrader. Den gick på 7700 med mugghållare (7500 utan)
    Älskade Noel
  • Duntoffla
    ängeln83 skrev 2008-05-13 19:56:03 följande:
    Okay...inboxade precis dej Du får ge mej lite råd.
    Inboxade tillbaka. Och rörde till det ännu mer
    Älskade Noel
  • Duntoffla
    Hs Bobbo skrev 2008-05-13 23:23:57 följande:
    Sablar - där var ju solkläderna mkt billigare än på 1klass, även sunshaden var billigare. Måste nog ringa 1klass imorgon o avbeställa.... de hade inte den färgen jag ville ha på soldräkten heller...!!
    Åh vad bra! Då kan jag ju åka dit och köpa och slippa frakt
    Älskade Noel
  • Duntoffla
    silverkatt skrev 2008-05-14 09:40:15 följande:
    Tror ni det blir snyggt med ett offwhite parasoll till en helröd cam? Eller har ni förslag på annan färg?
    Det tror jag absolut. Sand skulle också vara snyggt. och grått och svart....
    Älskade Noel
  • Duntoffla
    silverkatt skrev 2008-05-14 09:46:16 följande:
    Ok tack för tipsen, tror jag måste fundera lite till nu
    Haha...rörde jag till det ännu mer? Sorry!
    Älskade Noel
  • Duntoffla
    Emmies mamma skrev 2008-05-14 10:03:19 följande:
    Inte särskilt många i bildtråden som har Bugaboos egen skötväska. Varför gillar ni den inte?
    Jag har ingen aning om den är bra eller dålig men personligen gillar jag inte utseendet. Plus att jag redan hade min Skip Hop innan jag köpte Buggan. Har även nu köpt en OiOi Hobo också. Den hänger bra på handtaget liksom Skip Hopen

Tror att några har den i alla fall och gillar den.
    Älskade Noel
  • Duntoffla
    Shoegirl- visst var det du som nyligen köpt en Petunia väska? Vad gillar du den?
    Älskade Noel
  • Duntoffla
    Adelisa skrev 2008-05-14 10:27:17 följande:
    shoe girlhjehe oj kom inte allt med? aja..undrade om man enbart kunde köpa cam utan liggdel på babytrader..
    Det är någon här i tråden som har gjort det. Kommer inte ihåg vem bara. Har dock för mig att det inte blev så himla mycket billigare. Ska man ev sälja den sen så trot jag att liggdelen kan höja andrahandsvärdet också. Bra att tänka på i alla fall.
    Älskade Noel
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13