Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Bugaboo tråden nr 13

Emmsan skrev 2008-05-30 12:15:28 följande:
    nämen vet inte om jag vill ha hem min vagn mer om det är sånt strul.. ska dra i handtaget så fort jag har packat upp den .. men guud va spännande iallafall den kommer efter kl 13 ringde de o sa nu
    Spännande! Tyvärr kan ju felet visa sig först efter flera månader.Spar kartongen!
    Cococo skrev 2008-05-30 12:20:04 följande:
    8-10 dagar är LÅNG tid utan vagn, tur att man har en Bee på ingång Fick ett till mail nu, skulle kosta ca 40 euro att skicka chassit.Bara ut och leta en kartong som är tillräckligt stor nu då... Puh!
    Åh, glad att jag sparade min kartong om det nu kommer blir så med mitt med.
    Älskade Noel
  • Duntoffla
    thj skrev 2008-05-30 20:11:01 följande:
    TjejerOm man kunde vvälja vilken färg som helst på en topp till bugaboo cam.Vad skulle ni då välja?Och till vilken bas.-)Kramizzz
    Av befintliga färger?
    Älskade Noel
  • Duntoffla

Spånar fritt efter ett glas vin

Turkos topp till sandbas el grå bas
    Ngn grå topp till svart bas
    Svart topp till svart bas
    Plommonlila topp till sand eller mörkgrå bas
    Limegrön topp till brun bas

Älskade Noel
  • Duntoffla
    Emmsan skrev 2008-05-31 15:29:08 följande:
    hoho vem vare det  som letade gult parasoll?????????????
    Jag gjorde men nu har jag ett
    Älskade Noel
  • Duntoffla
    Emmsan skrev 2008-05-31 16:59:54 följande:
    aha vilken tur då va på väg att köpa det sista till dej  jag hittade här ;)
    Vad snällt! Jag tror att det var ngn annan som också var på jakt. Har för mig att det var mamma 2003 här ovan
    Älskade Noel
  • Duntoffla
    mamma2003 skrev 2008-05-31 18:24:55 följande:
    Japp. Men jag har redan tre parasoller så egentligen så behöver jag ju inget . Är nog tur att det är slut kanske...
    Fast det fanns ju enligt Emmsan. ett till kanske du behöver? Det gula är skitsnyggt!
    Älskade Noel
  • Duntoffla
    sweetlina skrev 2008-06-02 09:28:48 följande:
    finns det Turkos topp att köpa nånstans? skulle vara grymt snyggt t mörkgrå bas om vi nu ska köpa oss en cam sen
    Inte turkos men en klarblå. Finns bild på Ängelns i BT. Hon har grå bas och blå topp.
    Älskade Noel
  • Duntoffla
    Emmsan skrev 2008-06-03 17:50:47 följande:
    ska jag bara sraya på själva fjädrarna eller???
    Jag sprayade i själva "navet" om du förstår vad jag menar
    caesar skrev 2008-06-03 17:11:37 följande:
    den canvas är det i stelt tyg och inte flees då???tänkte för det blir väll snyggare med en canvas till en frog?vart kan man hitta den billigaste sommarsufletten
    Canvas är stelare än fleecen. Det finns ju i båda materialen i sommarsufletterna. Det är nog samma pris överallt. Om du inte köper begagnat här på FL eller Tradera förstås.
    Älskade Noel
  • Duntoffla
    Fru Indosaurie skrev 2008-06-03 21:54:08 följande:
    innanför fjädrarna.. se till att ha en flaska med ett sånt där långt "sugrör" så att man kommer åt, inte bara vanligt spraymunstycke.
    Jag sprayade så det rann ner mellan själva "skivorna" eller vad man ska kalla dem.
    Köpte min spray på Biltema för 35 spänn
    Älskade Noel
  • Duntoffla
    Finasteunge skrev 2008-06-03 21:10:36 följande:
    vart sätter ni flaskhållarn någon stans på era buggor??
    Jag har min under snapfästet men det är lite i vägen där ibland när jag vinklar om till liggläge.
    Älskade Noel
  • Duntoffla
    mallan brallan skrev 2008-06-03 22:01:25 följande:
    3Aug:jag har/hade mugghållaren på den utdragbara delen på handtaget!
    Vilken av muggfästena passar då? Måste rota upp mina och se om något annat passar bättre.

testdrog mitt handtag idag (gör det då och då) och det ger sig lite för att sen dras tillbaka till utgångsläget på en gång. Gör det så på er som har "hela" chassin också eller ska det klassas som att det glider?
    Älskade Noel
  • Duntoffla
    thj skrev 2008-06-03 23:03:03 följande:
    Okej!Låter märkligt,men kan ju inte veta till 100%.Det vi gör är att ta kundens:Namnserialnrinköpsdatummailar eller ringer service på bugaboo.Sen mailar de tillbax att kunde får ett nytt chassi och att det förväntas ta ca 2-3v..De är alltid mkt vänliga och tillmötesgående på bugabooNatali på bugaboo är en riktig Pärla fixar och donar och finns alltid till hands..Vi har aldrig hört talas om detta test..Kramizz
    Det där testet "dök" väl upp rätt nyligen på BT. Förrut skickade de ju bara chassin utan att ta tillbaka det gamla. Kanske har Bugaboo stramat åt lite? Eller så drar BT en rövare.

Kan man inte som kund ta direktkontakt med Bugaboo och fråga dem vad man ska göra med sitt felaktiga chassi? Vore ju kul att höra vad de själva säger att man ska vidta för åtgärder.
    Älskade Noel
  • Duntoffla
    myHappiness skrev 2008-06-03 23:10:00 följande:
    Jag mailade bugaboo direkt för snart en vecka sedan. Har ej fått svar... Men prova, du kanske har tur!
    Jag har än så länge inte ngn större problem med mitt chassi så jag väntar tills det blir knas med det
    Älskade Noel
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13