Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Bugaboo tråden nr 13

Angelinah skrev 2008-04-29 08:07:55 följande:
    ursnyggt verkligen!!
    Tack! Ja, jag är supernöjd med valet. Tack för hjälpen!
  • Duntoffla

Och jo...suflett"syandet" går sådär. Håller på med kantbanden men får inte riktigt till det. Förhoppningsvis blir den klar i dagarna. Färgerna är fina i alla fall

• Duntoffla
    Hannnas skrev 2008-04-29 08:27:08 följande:
    SKIIITSNYGGT!!! gissar att du är kanonnöjd vad är det för färg på fodret i din OIOI? de har alltid så snygga detaljer min är lime
     Ja, den är jättefin! Och orange inuti som sagt.
    Hannnas skrev 2008-04-29 08:40:44 följande:
    hahaaa hade ruinerat mig Idag kör jag "juicevagn" beige bas, orange bakstycke och gul suflett
    Härliga färger! Måste också pimpa upp min lite. Är fortfarande på jakt efter gul fleece
    Azel skrev 2008-04-29 08:44:43 följande:
    Skulle nog oxå behöva olika skötväskorIdag ser min vagn ut så där....Gamla rosa fleece sufflet, den nya ceriserosa sittdel, sand sittdel och röd varukorg, och min giganstiska OiOi Carry All, rosa med röda detaljer
    NAJS!
  • Duntoffla
    titti76 skrev 2008-04-29 17:41:38 följande:
    åh fick hem min vagn idag, jättefin men....det vänstra swirvelhjulet går emot nånting inne i fästen. Man hör ett plastigt ljud plus att vagnen blir svårstyrd. Man känner det "plastiga skorret" även i chassit när man kör vagnen. Nån som varit med om liknande?
    Kan det inte vara att hjulet låst sig lite? Dvs att den vita räfflade pluppen som hjulet låses med har fastnat?
  • Duntoffla
    titti76 skrev 2008-04-29 17:52:17 följande:
    nej det är inte det, det sitter i chassit, har testat att byta hjul och felet kvarstå.
    ok. Då vet jag tyvärr inte vad det kan vara.
  • Duntoffla
    Angelinah skrev 2008-04-29 19:04:01 följande:
    jupp!! nu har jag TVÅ Helt klart prisvärt exemplar va det åxå, smutsig som attans va den, men efter en hel del omsorg ser den riktigt fin ut måste jag säga!! 
    Bild sen please!
  • Duntoffla
    fröken ida skrev 2008-04-30 09:25:08 följande:
    Nu äntligen har min kille fått tag i sin moster i USA så nu ska det beställas en Cameleon. Jag har lite frågor såklart bara.Är det någon som nyligen fått hem en ny vagn som har koll på hur stor paketet är?Fleece eller canavas?Vilka tillbehör är bra att ha? De sålde ut rosa sommarsufletter för 90 spänn. Är det nått att ha?
    Mätte precis min kartong. Den är 100 cm x 50 cm. Jag skulle ta med en sommarsuflett.
    Och extra klädsel. Jag har canvas och gillar det men fleecen är ju mysig den med. Skulle tro att det fastnar mer på fleecen dock
  • Duntoffla
    Ms Ms Kanga skrev 2008-04-30 10:58:47 följande:
    paketet är 93x53x25 cmTillbehör:1, åkpåse och parasoll, nödvändigt2, mugghållare,babyskyddadapter och transportväska, bra att ha3, sommarsuflett och extra klädsel, vill man ha fler av hela tiden Fleece eller canvas: båda är bra på sitt sätt ren smakfråga precis som färgvalet.
     SKulle precis säga 25 cm
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13