Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Bugaboo tråden nr 13

Kajsan skrev 2008-05-05 15:21:26 följande:
    Ingen som har bild på nya blå toppen?Helst till brun bas...
    Skulle också vilja se ny blå canvastopp. Den ser så härligt klart ut i färgerna och inte lika murrig som gamla blå.
  • Duntoffla

Smakråd please

Jag har en sandbas och brun canvastopp. Även gul sommarsuflett och orange fleece. Samt en hemmasydd suflett med vitt, orange och rött. Vilken färg på parasoll skulle ni välja då? Vill att det ska passa flera kombos

• Duntoffla
    mamma2003 skrev 2008-05-05 17:12:46 följande:
    Hahaha, se ovan!
    Hahaha...tänker att sand är enkelt att matcha till men lite tråkigt. Kanske orange eller gul...eller rött
  • Duntoffla
    Kajsan skrev 2008-05-05 22:32:55 följande:
    Nån som vill hjälpa till och lägga in ett foto i bildtråden?Jag har nu kort i galleriet på Bee med P&T mjuklift i , funkar fint för nyfödda då tillockmed.
    Klart!
    Videli skrev 2008-05-05 22:17:19 följande:
    Vad har ni för skötväskor?Jag har en Skip Hop Expo och är sååå missnöjd med den, usch blir bara irriterad varje gång jag ska packa den, måste köpa mig en ny nu. Men vad???
    Jag har en Skip Hop Duo, en OiOi hobo och om ett tag en Petunia Pickle Bottom
  • Duntoffla
    carro 27 skrev 2008-05-05 22:56:48 följande:
    Hjälp mig vilken färg komb jag ska välja, el kanske vilken bas jag ska börja med. Ska ha en liten efter sommaren och det börja bli dags nu att bestämma sig ju. Jag har nog kollat igenom bildtråden hur många som helst nu för att hitta rätt. Men jag kan verkligen inte bestämma mig...det lutar åt en tjeja också så lite tjej färg kanske man skulle ha också. Men vilken bas passa bäst ihop med de flesta fäger och till hösten? Behöver lite tips nu känner jag
     Jag gillar ju min sandbas så jag slår ett slag för den. Sen är denim himla fin och passar till mycket.
  • Duntoffla

Är det verkligen ingen härinne som har nya blå canvasen på bild?

Älskade Noel
  • Duntoffla
    Videli skrev 2008-05-05 23:16:52 följande:
    Men usch fy, finner inte ord. kan inte fatta ni som bara har duo, Ni kan ju inte få plats med mkt. Var inne på köpa en sån först, men fick då rådet att köpa en expo för att den kan bli större.Det jag hatar mest är karborrebanden som fastnar i ALLT, vet inte hur mkt jag haft sönder på dessa karborreband  Sen tycker jag den rymmer alldeles förlite...
    Jag får plats med mycket i duon. 4 blöjor, ombyte, några små handdukar, hundbajspåsar till blöjorna, vällingdoserare, vällingflaskor (2st) matburkar, tvättlappar, mobil, tamponger, plånbok, nappar, några leksaker, liten filt, pappersnäsdukar...
    Älskade Noel
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13