Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Bugaboo tråden nr 13

Är det någon som har bild på sandbas och blå canvas? Tycker att den blå canvasen ser mer turkos ut på bilderna på BB hemsida än fleecen. Stämmer det?

• Duntoffla
    majo78 skrev 2008-05-03 14:59:11 följande:
    Var och klämde på en Petunia på SoCute idag, dom är verkligen superfina!Men jag beställde nyss Skip Hop från kiwikid, brun saddlebag och brun duo deluxe.Det får duga Vi använder inte skötväska så mycket längre så då tror jag saddlebagen blir perfekt!
    Åh, har de såna där med? Det har jag missat! Skip hop är ju helt ok. Gillar att det är fack på utsidan (har en svart duo) Funderar på att sälja den men det är kanske bra att spara om man byter färg på Buggan.
  • Duntoffla
    Kajsan skrev 2008-05-03 17:57:06 följande:
    ok, ytterligare en livsviktig fråga:Om man ska ha en Katvigsuflett, ska man ha i grön appleprint eller rosa?Jag har båda tygerna här och ska välja snabbt nu
    vilken bas har du? Tycker den rosa är superfin. Den gröna har jag inte sett.
  • Duntoffla
    majo78 skrev 2008-05-03 18:01:42 följande:
    Har också en Skiphop som jag varit väldigt nöjd med så vi får hoppas detta blir bra nu Vagnen är på väg så snart får jag rulla bugga igen! Som jag saknat det!!!
     Var har du köpt den?
  • Duntoffla
    Kajsan skrev 2008-05-03 19:43:51 följande:
    Brun bas, och jag har bestämt mig, dt blir den rosa.Den gröna ska nog bli en vadderad dyna till Bee
    Snyggt!
  • Duntoffla
    mamma på vift skrev 2008-05-03 20:38:39 följande:
    Ok en snabb fråga....vad skulle ni säga att lägsta läget på sittdelen på en cameleon är? Fullt liggläge, liggläge, viloläge, plant liggläge osv.  
    Liggläge kallar jag det för
  • Duntoffla

Ni som rest med era Buggor-funkar transportväskorna bra? Dvs håller vagnarna? Vi ska åka till Grekland i höst och jag funderar på om vi måste köpa en ny vagn (paraplysulky) eller om vi ska köpa en väska och ta med Cameleon? Vill ju verkligen inte att den ska gå sönder. Väskorna är väl av hårdplast eller?
    Fördelen med väskan är ju att vi då kan ha den när vi åker till sambons föräldrar i Norrland också. Där kommer en sulky inte vara lika lätt att köra i vinter...

• Duntoffla
    ewamarie skrev 2008-05-03 22:45:44 följande:
    Satsa på en väska till camen. Fungerar utmärkt!! Vi har rest några gånger med vår vagn och det har varit så smidigt!!!
     Låter bra! Har ni den nya eller gamla? (med eller utan hjul) Är den i hårdplast eller är det tyg?
  • Duntoffla
    Fru Indosaurie skrev 2008-05-04 00:05:34 följande:
    shoegirltack! har precis uteslutit sand bas.. möjligtvis vill jag ha en sand bara till sittdelen.så. brun bas, sen får vi se!
    Jag skulle precis säga sandbas och brun top
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13