Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Bugaboo tråden nr 13

Trojka skrev 2008-05-08 17:52:52 följande:
    Är den i ungefär samma storlek? Vart finns dom att köpa?
    Tror de är ngt mindre fast iofs bredare. finns på babyshop och barnbutiken
    Älskade Noel
  • Duntoffla
    Trojka skrev 2008-05-08 18:12:41 följande:
    Har Barnbutiken någon hemsida? På Babyshops hemsida fanns bara två färgvarianter av PPB och ingen av dom föll mig riktigt i smaken. Några fler förslag på skötväska till grå/offwhite bugga?
    Barnbutiken.net men jag tror inte att väskorna finns på nätet. På petunias hemsida i USA finns det mycket mer att välja på. Jag har en beställd via en kompis därifrån.

Hmm...fler förslag? Ju-Ju-be? Kolla på Pippilotta.se. De har rätt mycket skötväskor.
    Själv har jag en skip hop och en Oioi Hobo (och snart en petunia saffron roll)
    Älskade Noel
  • Duntoffla
    sommarfluga skrev 2008-05-08 20:03:11 följande:
    Aha, då är det alltså både 07:ornas och 08:ornas chassie som kan krångla. Då kan jag ju för all del lika gärna ta en 08:a Tack för svaren!
    De som garanterat inte strular är de med två "vred" istället för snäppfästena. från 06
    Älskade Noel
  • Duntoffla
    sommarfluga skrev 2008-05-08 20:10:45 följande:
    Då blev det aningens knepigare eftersom butiken jag beställde ifrån bara hade chassien från 07 och 08... Men jag får hålla tummarna för att jag får ett chassie som inte krånglar! Mailade butiken och bad dom dubbelkolla vagnen, och speciellt handtaget, innan dom skickade iväg den till mig
    Det är bara att hålla tummarna.
    Älskade Noel
  • Duntoffla
    JohannaJ skrev 2008-05-09 15:16:02 följande:
    nu hoppar jag in här och ber om råd.... igen Vi ska till Kreta på torsdag och har ingen väska till buggan. Med oss har vi min nya bärsele, en menduca (någon som gillar den??). Nu till frågan: Ska jag skippa vagnen? Eller ta med den och riskera att den går sönder? Eller ta min maclaren sulky (han är bara 5 månader)?Vilket lyxproblem jag har idag
    Jag skulle ta sulkyn. Har den liggläge? Tycker att Buggan är för dyr för att resas med utan väska.  Inte värt att riskera det (såg en kompis vagn vara hel deformerad efter en flygning till Norge. Nu var det inte en bugga men ändå. De är inte försiktiga med sakerna direkt)
    Älskade Noel
  • Duntoffla
    Ullis B skrev 2008-05-09 19:16:52 följande:
    Hej allihopa!Nu har jag bestämt mig för att beställa en cameleon från BT utan liggdel. Men en fundering jag har, skall man beställa canvas eller fleece? har tänkt mig brun bas och sand topp.Var till London här i veckan och kan säga att bugaboo "rules"
    Jag skulle nog säga canvas. Du kan ju alltid byta/köpa nytt senare i fleece.
    Älskade Noel
  • Duntoffla
    Azel skrev 2008-05-10 08:38:07 följande:
    Alltså jag hade mi i vintras, men väldigt lite kläder under den. DEn är varm även om den är ganska tunn.
    Låter superfint tycker jag! God morgon förresten
    Älskade Noel
  • Duntoffla
    Shoegirl skrev 2008-05-10 14:16:35 följande:
    Ååååh! Bild bild bild!!! Tack!
    Lyckas inte länka men de finns på BB hemsida under accessories. I alla fall om man väljer USA
    Älskade Noel
  • Duntoffla
    Trojka skrev 2008-05-10 18:03:08 följande:
    Jag hade väl egentligen tänkt va "tråkig" och köpa grå el vit, men nu när jag tänker efter så skulle ju förstås en rosa va rätt fin.
    Ja, kör på färg tycker jag med. Lite roligare Särskilt när man har rätt neutrala färger på toppen och basen. Funderar själv på gult eller orange till min sandbas/bruna (iofs nu gul och orange) topp.
    Älskade Noel
  • Duntoffla
    Adelisa skrev 2008-05-11 12:41:10 följande:
    jag kan inte bestämma mig.. Cam gecko eller bee.-cam har båge o större korg, och såklart möjlighet att byta färg - inget behov utav liggdelen-gecko-- liten.. men jag har inget behov av liggdelen..-bee lutar det mest åt.Vet ni vad priserna på alla vagnarna är på babytrader?
    Jag har köpt en Cam från Babytrader. Summan som drogs från mitt konto blev 7700 och då hade jag köpt till en mugg-hållare för ca 200 kr.
    Älskade Noel
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13