Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla
    mamma2003 skrev 2008-05-11 21:07:34 följande:
    Äsch, orkar inte mecka med att lägga in bild i galleriet. Här kommer länk i stället www.designboom.com/contemporary/bugaboo.htmlFörrförra hösten var jag i Amsterdam och råkade få syn på en sån på en bro längre bort. Gravida jag höll på att ramla i kanalen i min jakt på att få ett foto på den.
    Shit vilken ful!
    Älskade Noel
  • Duntoffla
    leson76 skrev 2008-05-11 21:17:06 följande:
    Undrar om lilltjejen skulle acceptera att jag stängde in henne under ett sånt där solskydd..verkar ju praktiskt vissserligen...hrmNågon som testat?
    Jag är inte heller säker på att Noel skulle gilla det. De är verkligen ugly men kanske bra. Hur är UV-filtarna? Finns det någon som är lite mer "transparent" om ni förstår vad jag menar?
    Älskade Noel
  • Duntoffla
    Fru Indosaurie skrev 2008-05-11 22:06:23 följande:
    japp www.neimanmarcus.se beställde jag ifrån.Köpte en cam + extra top och en bee och betalade runt 100 dollar i frakt och avgift men det hade jag säkert kunnat pruta bort om jag hade orkat Men dom har inte så mkt inne nu, det mesta kommer i slutet av maj och är komplicerat att ens hitta på hemsidan, man måste gå nån bakväg..
    Ska nog vara .com va?
    Älskade Noel
  • Duntoffla
    Trojka skrev 2008-05-11 21:43:43 följande:
    Vart går rosa (canvas) sommarsuflett att få tag på?
    Jag tror att det är jag som lurat er... *skäms* Jag var bergsäker på att en kompis hade en rosa canvas sommarsuflett men det var tydligen fleece. Blandade ihop henne med en som har en vanlig rosa canvas.

Jag har i alla fall inte sett någon canvas någonstans...
    Älskade Noel
  • Duntoffla
    Fru Indosaurie skrev 2008-05-11 22:22:39 följande:
    haha! kanske
    Same same but different!
    Älskade Noel
  • Duntoffla
    Trojka skrev 2008-05-11 22:31:16 följande:
    Taskmört! Vad ska jag ha för färg istället då? Som finns att få tag på i Sverige? Har mörkgrå bas och har tänkt mig ett rosa (nya) parasoll.
    I am the Devil himself (trodde hon köpt i USA) Jaja.. så kan det vara.

Fast nu blir jag förbryllad...skulle kolla vilka färger som finns i sommarsufletterna och på Kidzshop står det rosa canvas. Fel eller? Fundersam Kolla med thj.

Annars tror jag att offwhite skulle vara supersnyggt. Sand också. Om du inte vill vara ännu mer färgglad
    Älskade Noel
  • Duntoffla
    Shoegirl skrev 2008-05-11 22:39:21 följande:
    De kommer i juli - tror jag beskedet var
    De rosa sommarsufletterna?
    Älskade Noel
  • Duntoffla
    mamma2003 skrev 2008-05-12 16:58:03 följande:
    Så, nu är Hexkex:s Bee på plats i bildtråden. Slant visst lite på tangenterna där *taskig humor*.
    Tyckte den modellen var väldigt fin i alla fall
    Älskade Noel
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13