Finasteunge skrev 2008-05-18 09:45:34 följande:
Go morron alla..Har nån någon bra sida på olika skötväskor?? ju ju bee och gaia & ko mm..
Go morgon!
pippilotta.se
minidani.se
babyshop.se
är några exempel
Emmsan skrev 2008-05-18 09:29:18 följande:
nää sant... det jag mest tänker på just nu är hur liggdelen ser ut eftersom det är den vi ska använda hela sommaren o då lutar det nog åt sand med vit top ljus o fint i sommarsolen... jaha då har jag bestämt mig iallafall taaaaack
bra val! Är så nöjd med min sandbas.
bakabakalitenkaka skrev 2008-05-18 10:57:49 följande:
Har jag satt på regnskyddet på rätt sätt så här? (kanske skulle lagt bilden i bildtråden, men hoppas det är okej här ist) Det svarta täcker ju inte riktigt fotändan, ska det vara så? (Har dragit resåret under ramen).
Det ser rätt ut. Har iofs bara satt på regnskyddet på sittdelen men principen är ju densamma.
Greentea skrev 2008-05-18 10:24:06 följande:
Hej! jag och min sambo ska köpa oss en bugaboo cameleon, tänkte höra hur den är att köra i snö och slask? och en till fråga, hur är det att köra den i en trappränna för barnvagnar, är inte det krångligt? ... bor i innerstaden, med kullergata, trappor och backar :/ är den att rekommendera då? tack på förhand! :)
kan inte svara på alla då jag inte kört i snö och slask än. I trapprännor får man ju vända så att de stora hjulen går först. (antingen styret eller hela vagnen) det går ju att ha den uppför trottoarer men då får man lyfta upp framdelen så att säga. Det finns ju rejälare vagnar när du bara kör rakt på.
jag skulle testa en vagn (låna av en kompis eller så) innan jag köper en. Det finns ju för och nackdelar med alla vagnar.