Inlägg från: Lille Mammsen |Visa alla inlägg
  • Lille Mammsen

Bugaboo tråden nr 13

mamma på vift skrev 2008-04-26 14:50:10 följande:

Det lättaste är att nåla upp ett gammalt lakan på sufletten o rita av delarna...lägg till 1 cm sömnsmån och sedan är det bara att börja knåpa justera allt eftersom du syr och testa på vagnen flera gånger!
    Låter lätt.....för den som kan själv så e jag ej bästis med symaskiner...därför äger jag ingen!
  • Lille Mammsen
    trullsa skrev 2008-04-26 18:34:16 följande:
    Nya bilder på min ny pimpade gecko i mitt galleri,men det verkar som ingen kan se mina bilder i galleriet.Hur gör jag?
    Blev ju nyfiken nu jööö...e ju oxå Gecko ägare!
  • Lille Mammsen
    Minatre skrev 2008-04-27 10:47:28 följande:
    Jovisst, den har jag läst redan. Men jag var mer ute efter vad ni tyckte om dessa rent praktiskt.
    Jag har oxå läst och kan väl tycka o undra varför det skulle va typ skit! Jag har ej provat men tror nog att det skyddar ganska bra...tror inte Bugaboo skulle sälja detta annars OBS min uppfattning!! Jag har köpt sufflett + skyddet till min Gecko! Men jag har UV-parasoll oxå...men diggar ej parasollen om det typ blåser,i butiker eller andra ev trånga ställen! + Jobbigt (tycker jag) att behöva vrida & flytta på den typ hela tiden pga solen mm
  • Lille Mammsen
    Mawe123 skrev 2008-04-28 09:25:07 följande:
    Jag var nyss på väg att göra ett likadant misstag. Tänkte lägga ett bud på en skötväska, men så precis när jag skulle buda såg jag att det inte var väskan man budade på utan bara något tyg att täcka väskan med...
    jag me....
  • Lille Mammsen
    SooJuicy skrev 2008-04-28 14:38:36 följande:
    Han som sålde för 4000:- hade nog typ lika väl kunnat gett bort den, kom ju från Djursholm By the way, den vagnen va ju identisk med tillbehör med en kändis vagn CP från DH, kanske hennes som mannen passar på att göra sig av med när hon har fullt upp med melodifestival
    Näpp enligt info var han väldigt ung!! Va ju kajsa som köpte den....hon han före mig
  • Lille Mammsen
    havsvind skrev 2008-05-01 12:50:55 följande:
    Försökte googla på Trullsa, men hittade ingen butik som sålde detta märke. Var köpte du ditt?Vad använder ni andra för insektsnät, eller använder ni inga?
    Tror alla barnvagns butiker har detta märke hemma!! (tullsa...heter det väl?)
  • Lille Mammsen
    SooJuicy skrev 2008-05-01 13:46:50 följande:
    Här finns  insäktsnät tullsa: www.babyland.se/insektsnat-tullsa-enkel-vit_x...  vitt eller svart, har det vita som är att föredra om man inte vill ha  överaskningar krypandes, speciellt när man är utomlands.
    Kan bara info att småkrym dras till VITT!!!!!!!!! Rek. ej vitt pga detta + att vitt är svårare att hålla rent! Har man det mörka så ger det ett "skönt" lite mörker i vagnen!
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13