Inlägg från: Lille Mammsen |Visa alla inlägg
  • Lille Mammsen

Bugaboo tråden nr 13

Toddes fru skrev 2008-04-16 15:49:06 följande:

Hej hej! Såg någon om simple worls har ståbräda och mugghållare med på rean. Hade dom mycket av dom isåfall?? Var kläder och sånt också med?? Tacksam för snabbt svar :)
    köpte mugghållaren + skötväskhållarna! såg många kartonger med div klädslar mm. Inga vinterhjul fanns kvar,som jag va ute efter
  • Lille Mammsen
    Kajsan skrev 2008-04-16 16:31:36 följande:
    Nån UJ-kunnig som kan hoppa in i UJ tråden och hjälpa mig med en fråga?
    Är Gjort!!
  • Lille Mammsen
    Kajsan skrev 2008-04-16 16:49:08 följande:
    Vilken tunnelbanestation ligger närmast Simpleworld?
    ojj...är det karlaplan tro???
  • Lille Mammsen

Fru Indosaurie skrev 2008-04-16 16:37:10 följande:

japp, smörja!och då kommer följdfrågan, var köper ni silikonspray? clasohlson har har jag sett men jag orkar inte åka dit.. finns det på bensinmackar?
    bensin mackarn och större matbutiker typ ica maxi o coop forum,babylad säljer oxå...säkert andra butiker oxå! wd-40 kan sprayen heta oxå!
  • Lille Mammsen
    Stargirl skrev 2008-04-16 17:21:47 följande:
    Ja och det var UJ som stod på golvet i lite udda färger och äldre modeller.
    hmm...när jag va där stod 2st bugaboo där oxå!!
  • Lille Mammsen

Toddes fru skrev 2008-04-16 21:05:10 följande:

Svar på #4811mammsens: skötväskhållarna?? är det clipsen som fanns förr till bugaboo frog du menar då? Trodde inte dom funkar på cameleon eller har jag fel??
    Yes,hört att dom passar Geckon...som jag då har!
  • Lille Mammsen
    Kajsan skrev 2008-04-16 22:54:23 följande:
    Jag köpte en rosa canvas till min cam idag på aimpleworld.Och en massa Kavig påslakan i rosa ( nu ska här sys Bee suflett!)
    Missade lakanen,fanns det många? Pris? Han bara springa in o ut ur butiken pga HUNGRIG BEBIS!!
  • Lille Mammsen

Åhhh min Elodies (den svarta me gröna blad mm,vet ej va den heter)åkpåse har kommit och den e så läcker i hop med min bugaboo + Uj vagnar som jag har i både svart o grönt! Synd att vintern nu e slut typ men det kommer ju en vinter till..............

• Lille Mammsen
    Shoegirl skrev 2008-04-17 18:44:43 följande:
    Låg inga framme - man måste nog fråga om de har i lager.Det låg ju inga rosa framme heller - men jag kom hem med ett
    va kostade de?
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13