Inlägg från: Lille Mammsen |Visa alla inlägg
  • Lille Mammsen

Bugaboo tråden nr 13

liar skrev 2008-04-18 11:17:37 följande:
    Hej,Läste i bloggen (www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html)att "GarantiMan har alltid 2 års garanti från Bugaboo. Garanti gäller bara den första köparen. Man har aldrig garanti på begagnad vagn. (int. lagar)"Stämmer det även om man skulle köpa en begagnad vagn på tex. Blocket.se?
    Fast OM första ägarens namn ej står på kvittot eller garantilappen ej är inskickad så kan ju ingen inkl. butiken ej bevisa att det inte är du som skulle va den som köpt den ny!!
  • Lille Mammsen
    Azel skrev 2008-04-20 00:01:44 följande:
    Vart i Stockholm kan man köpa en röd varukorg? Vill ha den NU och slippa extra avgift som frakt.
    1klass har fraktfritt & säljer Bugaboo!!
  • Lille Mammsen

Sorry....men efter att rullat min Bugaboo ute för första gången så måste jag säga att "jag" nog diggar att rulla min Uj mer,den känns skönare! Men Buggan blir kvar endå pga vill ha en vändbar vagn oxå!

• Lille Mammsen
    Lillpinglan skrev 2008-04-20 17:28:17 följande:
    I vilken butik (och stad) har du fått rabatt på Bugaboo? Jag försöker deala för fullt nu, men det är supertrögt och de hänvisar till Bugaboos prispolicy.
    Är fleeeeera butiker som har REA alt special pris på Bugaboo till/från! Tex flera babyproffs butiker mfl. Vilka butiker hänvisar ang detta??
  • Lille Mammsen
    ewamarie skrev 2008-04-20 19:56:31 följande:
    Men alltså behöver parasoll är väl inte helt rätt att säga...Vi köpte parasoll till vagnen och jag tyckte det var helt värdelöst! Dels så är den ju bara ivägen när man är ute och går, blåser det så måste man hålla i den osv. Dels så måste man ju flytta och justera parasollet så fort man svänger eller byter riktning då solen kommer från ett annat håll.Min personliga åsikt är att det fungerar 100 gånger bättre om man hänger en filt över sufletten. alltså en tunn filt! Jag hade en gallerfilt som jag hade klippt på mitten och den ena använde jag över sufletten (om det blåste använde jag sådanadär leksaksringar som finns att köpa på babyaffärer, såna som har en öppning så man kan sätta ihop flera stycken, för att "sätt fast" filten i sufletten)
    Finns väl tom UV-filtar!
  • Lille Mammsen
    myrslok skrev 2008-04-20 21:18:07 följande:
    Ingen som har sommarsufletten?
    jag har köpt hela uv-kittet till min Gecko dvs suffletten+skyddet men ej provat det tyvärr! Jag är den som tycker parasollen är bökiga pga flyttas runt pga solen + inge roligt att ha om det blåser.....
  • Lille Mammsen

Nilam 84 skrev 2008-04-20 21:23:31 följande:

OK, ska testa det... det värsta är att ja fått nån oljefläck på den. Ska testa spraya lite vanish på den...
    Galltvål e super på allt!!
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13