Inlägg från: Lille Mammsen |Visa alla inlägg
  • Lille Mammsen

Bugaboo tråden nr 13

havsvind skrev 2008-05-01 14:00:17 följande:
    Jaha, oj då!!! Då får det bli svart iallafall :)
    sorry...inte meningen att förvirra dig! Men vitt är ju ingen praktisk färg,därför kom mörka färgade ins.nät för några år sedan! Finns i grå/grafit,svart,marin blå nu för tiden! Ger ett behagligt ljus/mörker i vagnen oxå!
  • Lille Mammsen
    Stargirl skrev 2008-05-01 14:38:27 följande:
    Ja man kan det.
    Är det mer fjädring i dessa? Kostar massor eller?
  • Lille Mammsen

Diggar ju inte parasoll men vill ha ett iallafall om det är vidstilla mm! Någon här som vet om Simpleworld har kvar? Pris? Är det bara äldremodellen dom säljer? Vad är det som skiljer dessa åt? Har en Gecko.

• Lille Mammsen
    Kajsan skrev 2008-05-03 12:48:53 följande:
    De har inga kvar alls. Jag frågade förra helgen.
    Attans då,man skulle ha tänkt på detta när jag va där första dagarna på REA´n. Funkar andra märken på bugaboo? Babyland har ju UV-parasoll till bra pris!
  • Lille Mammsen
    SooJuicy skrev 2008-05-03 13:06:48 följande:
    Tycker förresten inte bb parasoll  är dyra, kostar ju bara 390: och är prisvärda.
    fast babyland hadde ju ett UV-parasoll för 98:-/198:-
  • Lille Mammsen
    SooJuicy skrev 2008-05-03 13:11:54 följande:
    Men är det verkligen uvskydd på samma sätt som buggens? Har bara sett med ett lager tyg elller hur man ska beskriva, ugly är de iallasfall.
    Ugly...ser ut som buggans och är märkt dvs UV-märkt... Har det där silvriga fodret på undersidan (UV-fodret).
  • Lille Mammsen
    WilliamNellyJamie skrev 2008-05-03 13:47:08 följande:
    synd att jag missade dem, var ju på babyland i går......ser de ok ut? priset är ju bättre än bb egna.
    "jag" tycker dom såg OK ut! För det priset iallafall
  • Lille Mammsen
    trullsa skrev 2008-05-03 14:34:41 följande:
    Det måste vara samma pucko som jag pratade med. Ringde o frågade om dom hade några bagclips kvar, då sa hon att dom var slut på rean,jag sa att man kan ju visst fortfarande beställa dom på nätet och det måste väl vara samma lager.Till svar fick jag att hemsidan inte var uppdaterad. Jag beställde dom sen på hemsidan och det gick ,men får ju betala 160kr mer än på rean. Har tänkt ringa dit i flera dar nu och prata med dom men det har inte blivit av.
    jag gav 98kr,va är ord.pris då?
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13