Inlägg från: Lille Mammsen |Visa alla inlägg
  • Lille Mammsen

Bugaboo tråden nr 13

Duntoffla skrev 2008-04-22 07:47:42 följande:
    God morgon!Är det någon som vet någonstans (utom Tradera eller Blocket) där man kan få tag på begagnade Bugga-delar? Är sugen på en gul suflett men vill helst inte köpa hela kitet. Finns det något annat köp/byt eller sälj där man kan hitta Bugaboo? Brukar folk sälja av delarna för sig?
    här på fl köp o sälj kanske?
  • Lille Mammsen

Sååååå GLAD!! Bugaboo´s bagclips sitter kanon på Geckon!! Nu slipper jag "mitt" problem med skötväskorna! Gjorde mig gaaaalen....

• Lille Mammsen
    Jwa skrev 2008-04-23 09:08:53 följande:
    Om jag köper en gecko, kan man inte byta suflettyget då?? läste i er faq tråd men förstog inte riktigt... är det dumt att köpa gecko??
    jag har beställt en extra...men för den som kan så borde cam suffletterna gå att sy om lite så att de passar geckon....eller?
  • Lille Mammsen
    Bellahhh skrev 2008-04-23 18:48:01 följande:
    hmmm ahh.... men var å kollade på bee och cam idag bee kändes alldeles för smal och för små hjul och camen kändes enorm, fick känslan att  geckon var supervagnen haha så jag måste nog göra köparen besviken och behålla det lilla undret själv ;)Den lär ju bli kanonsnygg med silversufletten!Kanske blir det en cam till hösten, vem vet.Va tror du/ni?
    diggar min mer o mer.....måste nog kanske plocka fram min silver sufflett o kolla om de e fint
  • Lille Mammsen
    Bellahhh skrev 2008-04-23 19:33:07 följande:
    Åh skulle du palla göra mig en sjukt stor tjänst? Hihi ;P Nej men jag skulle vilja ha en suflett därifrån men frakten är på 95 spänn är inte det lite väl dyrt ?Vad kostar en suflett till cam? Till Gecko kostar det 450:- är det normalpris?
    hmmm....låter dyrt! Jag gav 275:- ...tror jag iallafall!?
  • Lille Mammsen
    Bellahhh skrev 2008-04-23 20:17:48 följande:
    vart köpte du din ???? Ja kräng på den så jag får se ! Hihiih jaa svindyrt 540 me frakt!
    va i kontakt me familjetorget + 1klass! blev 1klass pga fraktfritt!!!!!! Gav 1210:- för en komplett klädsel dvs sufflett+varukorg+sittsen.
  • Lille Mammsen
    Bellahhh skrev 2008-04-23 20:17:48 följande:
    vart köpte du din ???? Ja kräng på den så jag får se ! Hihiih jaa svindyrt 540 me frakt!
    ps gav 449:- för silver-Sommar/uv suffletten+skyddet!!
  • Lille Mammsen
    Bellahhh skrev 2008-04-23 20:26:15 följande:
    Aha tur då vart det samma pris iaf! Men jag ringde 1 klass förut de var slut..
    näää...330:- för suffletten & 119:- för skyddet = 449:- INKL:frakt pga fraktfritt!! Kollat om familjetorget har hemma?
  • Lille Mammsen
    Bellahhh skrev 2008-04-23 20:36:48 följande:
    Mehhh ! Skulle du kunna ringa för mig imorgon då ?? *blink blink* till 1klass
    jag mailad dom bara! Ska kolla mina mail från familjetorget sedan för att kolla priserna dom gav mig...tror dom har suffletten hemma + skyddet! måste bara försöka natta alla troll-ungarna som tassar runt på övervåninge.... Dom tror inte att jag hööööööör
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13