Inlägg från: Lille Mammsen |Visa alla inlägg
  • Lille Mammsen

Bugaboo tråden nr 13

Kajsan skrev 2008-04-09 23:46:05 följande:
    Har du förslag på nån bättre?
    Mycket är nog en smak sak,men oxå på speciella krav man har! tex mått mm pga liten bil,hiss mm mm mm.
  • Lille Mammsen
    graze skrev 2008-04-15 11:36:51 följande:
    Vart i södra stockholm kan man köpa bugaboo ?????
    Vet att det finns en butik i Hagsätra och en i Nacka...minns ej just nu va dessa heter,annas finns butikerna i city+söder. Kom på att barnbutiken har öppnat en butik i heron city...eller va det heter!?
  • Lille Mammsen
    Micjah skrev 2008-04-15 21:19:40 följande:
    Japp, tyvärr.Min kära sambo som vid ett tillfälle pratade i tele med damen höll på att åka dit och slå till henne
    Hmm..brukar kolla blocketganska mycket sett en annonsör (heter det så?) som dyker upp heeeela tiden dock som privat! mycket OTH grejer dvs vagnar och tillbehör! Tacken slog mig då att hon ev. kränger reklamationer mm hemmifrån då jag tror mig minnas att ägarinnan bor nära "jobbet" OBS!!! MEN jag kan ju ha fel ang allt detta ............så detta är inge påhopp,vill ju inte bli anmäld här
  • Lille Mammsen
    Lourdes skrev 2008-04-16 13:31:14 följande:
    Mycket...klädslar och tom vagnar...alla tillbehör typ....dock ej vinterhjulen som jag va ute efter tyvärr!
  • Lille Mammsen
    leson76 skrev 2008-04-16 14:22:59 följande:
    Haha, vad man kan tycka olika. Jag hittade absolut ingeting OCH de hade ingen rea på vagnar. Nej.....de hade tagit fram en massa gamla overaller etc. som de ville bli av med och plockat undan allt av värde....det är i alla fall min uppfattning.Sant förvisso att de hade lite vagntillbehör så som mugghållare, parasoller och tyger. Såg bl.a denim, brun, rosa, svart. - 30%Synd att de inte reade Bugaboo Bee, det hade varit grejjor :)
    Va 30% på vagnarana på golvet...vad jag fick höra!
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13