Inlägg från: Lille Mammsen |Visa alla inlägg
  • Lille Mammsen

Bugaboo tråden nr 13

Corpset skrev 2008-05-08 21:44:06 följande:
    Jag råkade ut för ungefär samma sak och beställde från 1klass istället. Superbra service och snabbt gick det också.
    Supe nöjd ja me...är ju fraktfritt därifrån oxå!
  • Lille Mammsen
    gbg77 skrev 2008-05-09 10:59:05 följande:
    tack, ja tror det kan vara fint. vill inte heller ha för färgglad vagn, tröttnar lätt då
    finns det någon som levererar sommarsufletter fraktfritt?
    1klass lev. allt fraktfritt..tor jag? Finns väl fler som har fraktfritt om man beställer för en viss summa!
  • Lille Mammsen
    FrökenFräken84 skrev 2008-05-09 11:56:31 följande:
    På mitt orangea parasoll är det silverfärgat skydd under färgen (undertill) så även om man har ett ljust parsoll tror jag inte det lyser igenom.
    Precis...det slilvriga är väl själva UV-skyddet...ellerhur!?
  • Lille Mammsen
    gbg77 skrev 2008-05-09 11:59:34 följande:
    aha låter ju bra, vet du om de har sådana sufletter?
    Bäst att ringa! Jag köpte div grejer till min Gecko som ej fanns me på hemsidan! Mina grejer därifrån va billigare en hos andra butiker tex. uv-skyddet=119:- (andra butiker=169 Sommar/uv-suffletten=330:- (andra butiker=445
  • Lille Mammsen
    Duntoffla skrev 2008-05-09 16:18:47 följande:
    Jag skulle ta sulkyn. Har den liggläge? Tycker att Buggan är för dyr för att resas med utan väska.  Inte värt att riskera det (såg en kompis vagn vara hel deformerad efter en flygning till Norge. Nu var det inte en bugga men ändå. De är inte försiktiga med sakerna direkt)
    Håller me!! Kan info att det är fler som skadas en klarar sig! Ersättning får man bara om man anmäld detta direkt efter när man tagit imot vagnen vid bagage!
  • Lille Mammsen
    WilliamNellyJamie skrev 2008-05-09 18:21:52 följande:
    jag byte vid 4 mån från ligg till sitt delen och det var helt rätt för oss, kunde väntat kanske till 5 mån men han är inte ligga i liggdelen kille helt enkelt......såg i dag 5 st bugaboo som min grå bas och brun topp....har bara sett en förut!!!! fast jag har ju min fiiiiiina moln suflett så jag stack ju ut lite mer än vanligt!!!!!får sådan komplimanger ang den, jag har flera gånger hänvisat till den som gjort den!!!!!
    Inboxa mig med hänvisningen...Tack!
  • Lille Mammsen
    mamma2003 skrev 2008-05-11 09:24:54 följande:
    Läs gärna i Shoegirls blogg om UV-skyddet. Hon är påläst om sånt där. Adress finns i TS.
    Inge illa menat men efter att läst där själv så kliar jag mig i huvudet!! Svårt att tro att Bugaboo skulle sälja något som typ e "skit" Därför valde "jag" att själv prova...kan ju inte va sämre en inge alls!
  • Lille Mammsen
    Ell skrev 2008-05-11 15:48:16 följande:
    Adelisa: Jag köpte just en Gecko från Babytrader och om du är ute efter en svart så hade de bara 2 st kvar varav en är i min ägo nu... Jag betalade 659 euro minus 50 euro rabatt.
    Va e det i våra kronor?
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13