Inlägg från: Lille Mammsen |Visa alla inlägg
  • Lille Mammsen

Bugaboo tråden nr 13

Shoegirl skrev 2008-05-03 15:05:46 följande:
    Prutat och klart??? Pfffft! Ja om man går in i butik och köper det till nypris eller? Geckon reas ju på många ställen.
    tror inte det finns några kvar i butikerna!
  • Lille Mammsen
    trullsa skrev 2008-05-03 15:13:56 följande:
    Mammsen förresten, jag kollade min gamla inbox tror att det var du som köpte min rollerbug förra våren,kan det stämma?
    Kanske? Svart me lime åkpåse i solna?
  • Lille Mammsen
    jompa skrev 2008-05-05 13:32:19 följande:
    El stockholmo
    jag kan ev. va intr. av att sam.beställa...vet du va vinter hjulen kostar där?
  • Lille Mammsen
    FrökenFräken84 skrev 2008-05-05 16:58:20 följande:
    Är så grymt besviken  Beställde ett parasoll från kidzshop och valde orange eftersom min bugaboo åkpåse är orange och jag ville ha samma färger. Men det orangea parasollet är ju inte i närheten lika i färgen som åkpåsen. Ska det verkligen vara så när det är bugaboos egna märke? Kolla in vilken skillnad
    parasollet ser ju inte ut som orange iallafall...dvs inte på bilden! förstår att du e besviken.....
  • Lille Mammsen
    Tili skrev 2008-05-06 07:32:51 följande:
    Någon som vet vart jag kan köpa framhjulen billigast i Stockholm?Ett av hjulen gick av trots travelbagen när vi flög. Lite tråkigt eftersom jag ska sälja vagen och nu måste lägga ut mer pengar på den.
    Varför anmälde du ej detta på plats?? Dom ers. skador!
  • Lille Mammsen

mollan nu skrev 2008-05-06 09:20:26 följande:

Jag har oxå köpt en svart bee och tänkte kolla hur de här ser ut: www.biltema.se/products/product.asp reflextejp på förra vagen som var skitbra men den är slut nu
    Har testat dessa & dom va bra! Bombade mitt Duo UJ chassi med dessa som oxå va svart!
  • Lille Mammsen
    AnniPanni skrev 2008-05-06 10:26:41 följande:
    Jag har en reflex med självhäfftande tejp som jag klistrat fast på baksidan av sufletten på min UJ liggdel. Satte dit den i höstas o den sitter fortfarande fast som bara den (har tom överlevt två tvättar )Tror att jag köpte min på typ babyland. Nu är den iof i form av en prinsesskrona men sitter fast det gör den
    Fast det sitter ju fast & kan förstöra klädseln!
  • Lille Mammsen
    myHappiness skrev 2008-05-06 18:27:32 följande:
    En till fråga:Hur bäddar man i liggdelen på sensommarn till nyfödd?. Har en buggysnuggel i fleece, bugaboo åkpåse och även dunåkpåse. Kan jag ha nån av dem, eller ska man bädda med lakan, kudde och täcke?Kanske kan ha en kudde i nån av påsarna? Hur har ni gjort?
    Svårt när man ej vet hur sommaren kommer bli men Bugaboo+dun åkpåsarna skall du nog ej behöva anv. Dom små har ju svårare att hålla värmen men för varmt klädd mm är ju inte bra........ Fleece´n e nog super tex sensommar kvällarna...dom kan ju bli lite kyliga.
  • Lille Mammsen
    Geckos skrev 2008-05-06 22:39:29 följande:
    Är det inte många som helt plötsligt säljer sina Bee vagnar? Pluppar ju upp annonser lite varstans det senaste. Blir fundersam på varför man säljer redan.
    Tycker det finns ovanligt många ute på blocket & tradera!! Den kom ju bara för några månader sedan ju! varför????
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13