Inlägg från: Lille Mammsen |Visa alla inlägg
  • Lille Mammsen

Bugaboo tråden nr 13

Lillpinglan skrev 2008-04-20 21:24:49 följande:
    Svar på #5149Bland andra butiken Toddler.se i Kristanstad.. Otroligt vänlig mailkontakt däremot, som gav ett annat förslag på erbjudande, men ingen rabatt på någon av Bugaboo-prylarna, varken vagn eller tillbehör tyvärr. Och Spralligabarn.se i Sthlm. Där var det tvärnej.
    Va en butik i kristanstad som REA ut Gecko för 4900:-
  • Lille Mammsen
    myrslok skrev 2008-04-20 21:28:35 följande:
    mammsens Ja jag funderar på det hade parasoll på min gammla vagn och höll på att bli tokig när det blåste mycket. Någon annan som har testat uv skyddet till buggan?
    Simple world har väl sommar suffletter på rean? Vet att det finns nya på tradera.....
  • Lille Mammsen
    Kajsan skrev 2008-04-21 00:04:48 följande:
    Sluta! Jag har just paxat den av honom ju!
    Ja,de va ju ett kap! Skulle man ej tacka nej till! Vill ha resebagen
  • Lille Mammsen
    Kajsan skrev 2008-04-21 00:04:48 följande:
    Sluta! Jag har just paxat den av honom ju!
    Hämtat den? Anonnsen e borta iallafall.....avis på dig iallafall
  • Lille Mammsen
    Duntoffla skrev 2008-04-21 10:05:34 följande:
    Frågade förut men fick inget svar så jag testar igen Vet någon var man kan köpa clips att sätta på handtagen för att hänga kassar på?
    Jag köpte Bugaboo´s egna förra veckan på simpleworld,dom har ju 30% på dessa så jag fick eld i baken! Ring o kolla om dom har kvar!
  • Lille Mammsen
    Duntoffla skrev 2008-04-21 10:05:34 följande:
    Frågade förut men fick inget svar så jag testar igen Vet någon var man kan köpa clips att sätta på handtagen för att hänga kassar på?
    PS Fick höra att Bugaboo´s egna passar bäst på frog + gecko men passar OK på cam om man sätter möbeltassar på insidan!
  • Lille Mammsen
    Weklund skrev 2008-04-21 10:42:17 följande:
    gäller simopleworlds rabatt även på nätet?
    Vet jag ej,bäst om du ringer o kollar..........
  • Lille Mammsen
    Babylove79 skrev 2008-04-21 14:30:06 följande:
    Snabba tips från er som använder liggdelen. Vad har ni för solskydd? Jag köpte nyss ett parasoll men lillkillen gallskriker så fort man vänder vagnen lite å han får sol på sig. Man e ju tvungen att vrida på parasollet för jämnan känns det som...eller finns det nåt läge som funkar till dom flesta vinklar...
    Jag kommer anv. Bugaboo´s UV-skydd+sommar sufflett!! Pga tycker det e bökigt med parasoll............
  • Lille Mammsen
    Duntoffla skrev 2008-04-21 16:06:42 följande:
     OK. Det var egentligen dem jag var ute efter. Kanske ska kolla på Simpleworld då. Vad blev det med rabatten?
    97:-
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13