Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Bugaboo tråden nr 13

jompa skrev 2008-05-19 19:49:19 följande:
    Det finns en som heter Knodd och ligger i Stinsens köpcentrum som ligger i Sollentuna.
    Ah! Du är snabb och har bättre lokalsinne.
    Pippil8 skrev 2008-05-19 19:48:58 följande:
    Hej! Min lilleman har bitit sönder det mjuka på bumper-baren på buggan (Cameleon). Vet någon om det går att köpa ny bumper bar och vad den i så fall kostar?
    Enligt Kidzshop hemsida kostar de 220 kr

http://kidzshop.jetshop.se/ListProducts.aspx?cat=221
    Älskade Noel
  • Duntoffla
    Basic- Skulle det mot förmodan inte finnas vagnar inne på Knodd så finns det i Orminge på Familjetorget. Tyvärr måste du då genom stan (förbi Nacka) men de brukar ha ett par vagnar hemma.
    Älskade Noel
  • Duntoffla
    ängeln83 skrev 2008-05-19 20:06:28 följande:
    Okay, då hänger jag nog med Så i bästa fall kör dom hem till dörren och jag är hemma, eller så kommer den till företagspost, ligger 5 min härifrån så det är ju ingen större fara Hoppas det kommer ett kolli nr snart då också.
      Vad bra! Då får du ju vagnen snabbt i alla fall
    Älskade Noel
  • Duntoffla
    medea08 skrev 2008-05-19 20:15:20 följande:
    Är en fuling och puttar min fråga...
    Det går att beställa enbart sufletter via butikerna. Däremot kan det ta tid då de troligen måste beställa hem det. Jag har hört med både Familjetorget och Kidzshop och fått svaret ca 4-5 veckors leveranstid.
    Älskade Noel
  • Duntoffla
    Angelinah skrev 2008-05-19 20:28:36 följande:
    Hm...Basen blir då brun... Har ju den cerise toppen, ska införskaffa offwhite sommarsuflett.. Ska jag ta offwhite eller cerise åkpåse då måntro? 
    Båda är snygga men tycker nog Offwhite! Kanske inte så praktiskt dock men jäkligt snyggt!

Sälj lite prylar! Det finns nog folk som är intresserade
    Älskade Noel
  • Duntoffla
    Acke skrev 2008-05-19 20:36:21 följande:
    Vad skiljer Bugaboss parasoll från "andra" vanliga? Jag köpte ett vanligt parasoll på Barnens Hus idag och kan inte riktigt förstå vad det är som skiljer det parasollet från Buggans egna..annat än priset och logon.... Har tittat på bilder på nätet och de ser ju ut som vanligt? Ska gå in och kolla i en affär som har Bugaboos imorgon, men tänkte kolla redan nu om det är någon här inne som vet skillnaden? Har en Cameleon och förstått att man fäster parasollet olika beorende på vilken sort man har...
    Har du ngn bild på ditt från Barnens hus? Vad kostade det? Har det "volanger" eller mer paraplyliknande som Buggans? *många frågor*
    Älskade Noel
  • Duntoffla
    Angelinah skrev 2008-05-19 20:44:03 följande:
    Offwhite e SKETASNYGG, men såååå opraktiskt alltså.. men iofs.. när sjutton har jag varit praktiskt liksom får fundilera lite tror jag...Japp, allt goes nu, kan inte spara allt hela tiden *platsbrist*
    Något som skulle vara snyggt är brun bas, offwhite suflett, offwhite eller cerise parasoll och cerise påse
    Älskade Noel
  • Duntoffla
    Angelinah skrev 2008-05-19 20:47:09 följande:
    Hm.. ja ska man köpa två påsar då kanske?  å TVÅ parasoll åxå Nä, nu får jag bestämma mig HELT... Fyyyy detta blir dyyyyrt
    Haha...du är hopplös ju! Jag fnular mellan gult eller sand parasoll. Förslag?
    Älskade Noel
  • Duntoffla
    Ullis B skrev 2008-05-19 20:49:51 följande:
    nu står min nya cam och bara glänser i vardagsrummet. Är så nöjd och hon som skall åka i den är helt galen. Fick henne inte ifrån den. Bara skrek. Hon kommer väl i håg hur det var att åka i en bugga. Har haft en tidigare.Blev supernöjd med färgerna, brun bas och offwhite top.
    Snyggt!
    Älskade Noel
  • Duntoffla
    Angelinah skrev 2008-05-19 21:14:50 följande:
    Hm... hellre gult tycker jag!!
    Ja, det är ju lite mer färgglatt. Undrar om de har det i Snakecity? Får nog bli en tur dit snart. Måste ju ändå kolla bilbarnstolen där.
    Älskade Noel
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13