Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Bugaboo tråden nr 13

Finasteunge skrev 2008-05-18 20:11:18 följande:
    Kan man ha denna fast man har en son??
    Ja, absolut! Du skulle lätt kunna ha en rosa också Det är ju du som ska ha den.
    Älskade Noel
  • Duntoffla
    Satu skrev 2008-05-19 08:51:48 följande:
    passar på att ställa en fråga om oioi hobo; någon som vet om det finns magnetlås i den?
     Det finns inget magnetlås i min Hobo. Bara dragkedja
    Älskade Noel
  • Duntoffla
    ängeln83 skrev 2008-05-19 13:31:45 följande:
    Ni som beställt från Babytrader, när fick ni kolli nr?Beställde i torsdags och mailade direkt om att jag ville ha kolli nr så jag kunde följa leveranse, men än har jag inte fått nåt.
    Jag fick mitt på onsdagen tror jag (beställde en fredag) Det tog ett par dagar för dem att "packa" den. Sen gick det fort!
    Älskade Noel
  • Duntoffla
    bakabakalitenkaka skrev 2008-05-19 15:45:17 följande:
    Nu har jag letat och jagat efter Katvig-tyget, är sååå nära att ge upp. Nån som vet vart det finns? Alltså finns att köpa
    Det har funnit på danska curiosa.dk förut i alla fall.
    Lille Mammsen skrev 2008-05-19 15:58:47 följande:
    TIPS!!! Babyland kommer REA SkipHop DUO för 499:- & DASH för 649:- (ev.frakt=75 Axel & ida UV-skydd för 299:-
    Vet du hur UV-skyddet sitter på Bugga? Såg det och blev lite nyfiken.
    Älskade Noel
  • Duntoffla
    ängeln83 skrev 2008-05-19 17:32:10 följande:
    Är väl lite väl ivrig jag Hoppas den kommer på onsdag eller nåt då kanske.Sålde ju Scootern idag så nu behöver vi verkligen en smidig vagn
    Jag förstår att du är ivrig. Jag kollade hela färden från Holland och hit sen när jag väl fått numret. OCh missade ändå leveransen till dörren med en timme. Du borde ha den på onsdag. Grattis till att du fick Scootern såld så fort. Skönt!
    Älskade Noel
  • Duntoffla
    Kajsan skrev 2008-05-19 17:34:52 följande:
    Ja, de har ju stängt på söndagar och måndagar, så då gick det fort
    Aha, är måndagen också stängd? Ja, det var snabba bud.

hmm...funderar på gult eller sandfärgat parasoll till min sand/bruna vagn. (förvisso är den inte alltid brun utan gul, orange och egensydd suflett också) Vilken färg skulle ni valt?
    Älskade Noel
  • Duntoffla
    ängeln83 skrev 2008-05-19 17:50:36 följande:
    Kör dom inte hem den till dörren då?
    Min levererades till dörren. Dock var jag inte hemma så då lämnade de en avi. Det verkar som om man bara får avi om man missar leveransen. Har man ett kollinummer att följa så ser man den ju hela vägen.
    Älskade Noel
  • Duntoffla
    ängeln83 skrev 2008-05-19 18:02:18 följande:
    Hoppas dom är snälla då Kör dom den till närmsta postutlämnings ställe annars då?, typ Ica i mitt fall.
    Närmaste företagspost. Så det kan vara bra att veta var det är. Vår företagspost ligger inte där jag i vanliga fall får paket (Vi-butik) utan lite längre bort.
    Älskade Noel
  • Duntoffla
    Kajsan skrev 2008-05-19 19:40:43 följande:
    Fast så är det inte, du betalar ju för att de ska skicka till företagscentret.Om posten är snälla så kör de ut ditt paket.Det handlar alltså inte om att missa nån leverans
    Då hade jag väl tur som hade snälla postisar där jag bor. (trots att jag missade när de kom) Tur att de ligger 10 min bort bara. För inte orkar man vänta en dag extra
    Älskade Noel
  • Duntoffla
    Basic1 skrev 2008-05-19 19:47:45 följande:
    Tänkte höra med Er som bor i Sthlm eller kan hjläpa till ändå! Är det någon som vet om det finns det någon butik utanför stan som säljer bugaboo vagnar?Jag bor i Västerås, här finns ingen butik som säljer buggor, nu ska vi till Sthlm på lördag och jag skulle helst vilja slippa åka in i stan. Vi åker ju alltså från Västerås hållet så gärna om det finns någon butik på den sidan av stan!!Väldigt tacksam för svar!!
    Hmm..funderar på vilket håll man kommer in mot stan då. Vilken väg är det? 
    Älskade Noel
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13