Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Bugaboo tråden nr 13

thj skrev 2008-05-20 23:41:18 följande:
    Hi,Hi 33:-
    Tack!
    Emmsan skrev 2008-05-20 23:41:36 följande:
    mm letar fortf.. blir ju snålis när en ny e så billig på babytrader men ibland känner jag att beg e bättre då jag kan lägga resterande på tillbehör ;)
     Det är ju några fler än 5 per barn
    Älskade Noel
  • Duntoffla
    SooJuicy skrev 2008-05-21 12:23:39 följande:
    Kan ju tala om att min denimsuflett är som ny och sig själv igen Fick ett litet råd om att köra den på sköljning och sedan tar man ut den från maskinen på en gång och hänger på tork, inte efter några timmar
    Åh, vad skönt! Den såg inte så rolig ut på bilden nämligen
    Älskade Noel
  • Duntoffla
    Bopsan skrev 2008-05-21 17:42:37 följande:
    Kom igen tjejer, hjälp mig:Vad är snyggast, denim eller brun cam?Har denim men kan inte släppa tanken på en brun.Vill även ha den brun/rosa ju ju be between, verkar jättebra.
    De är skitsnygga bägge två! Jag har brun men funderar på denim nu.
    Älskade Noel
  • Duntoffla
    mamma2003 skrev 2008-05-21 19:07:31 följande:
    Brun eller denim? Ja, brun är ju galet eftertraktad just nu, men det är nog mest nyhetens behag. Jag tycker att den är hur snygg som helst, tänker köpa en till hösten för jag tycker inte att den är så somrig. Det är ju inte denimen heller egentligen men lite somrigare i alla fall. Så jag skulle behållit den och hottat upp den med en flashig topp .
    är brunt en ny färg? Jag håller med dig om att den är lite mer höstig. Kalla tråkiga dagar åker den på, andra dagar gult eller orange här Omväxling förnöjer!
    Älskade Noel
  • Duntoffla
    loveliva skrev 2008-05-21 19:52:45 följande:
    Men vilken färg är snygg till grå bas förutom svart & rosa?Eller kanske ska byta basfärg? Sand kanske är fin till både rosa & svart???
    Gult är snyggt om du vill ha färg. Annars sand eller offwhite.
    Finasteunge skrev 2008-05-21 20:23:21 följande:
    Ja ska in till stan på måndag (odenplan) Ligger det inte nån affär där som säljer bugaboo och ju-ju be skötväskor???
    Bonti kanske? De har i alla fall Buggor.
    Älskade Noel
  • Duntoffla
    loveliva skrev 2008-05-21 20:41:35 följande:
    Ja, offwhite är ju jätte fin, MEN hur funkar det med 2 storebröder i åldrarna 3,5 år & 2 år som gärna fingrar å hänger på buggan ibland
    Ja, då är det kanske inte optimalt
    ängeln83 skrev 2008-05-21 20:43:13 följande:
    Ååååå, idag fick jag äntligen tracking nr av från Babytrader, min buggis är just nu i Malmö
    Åh vad kul! Jag SA ju att den skulle komma innan helgen. Du kommer nog ha den imorgon eftermiddag
    Älskade Noel
  • Duntoffla
    Jenn83 skrev 2008-05-21 20:37:36 följande:
    Vad tycker ni om denna skötväskan?www.minandmine.com/pc-171-22-butterfly-hobo.a...Vår cameleon är snad/denim eller sand/brun. Tror ni den kan va snygg till?Kollade på skiphop igår, men där är inga snygga tycker jag!
    Den är fin och kommer funka bra till. Kan även rekomendera Sand Marrocan till sand/brun.
    Älskade Noel
  • Duntoffla
    ängeln83 skrev 2008-05-21 20:48:31 följande:
    Du hade ju rätt Tvivlade lite ett tag på dej Skulle verkligen bli super glad om den kommer imorgon.Till o med sambon ryckte på smilbanden när jag sa att den är på g.
    You can always trust Dunis! Skämt åsido så har du den ju innan helgen om det inte blir snöstorm i Malmö eller något. Tror din sambon kommer gilla den trots att han tyckte den såg ut som en rullstol
    Älskade Noel
  • Duntoffla
    ängeln83 skrev 2008-05-21 20:59:06 följande:
    Förlåt att jag tvivlade på dej Mm, ingen snö i södra Sverige tack.Tror jag minsann också, men känner jag honom rätt så kommer han aaaldrig erkänna det.
     Du är förlåten! Så klart inte han kommer erkänna det. Det är de för stolta för.

Nu är det dags för Greys!
    Älskade Noel
  • Duntoffla
    Ell skrev 2008-05-21 22:51:10 följande:
    *puffar för min fråga*Ska handtaget på en Gecko vara ruckbart fram och tillbaka trots att man monterat fast liggdelen?
    Thj har svarat dig här ovan
    Älskade Noel
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13