Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Bugaboo tråden nr 13

ängeln83 skrev 2008-05-22 13:25:15 följande:
    Ha ha, tycker du det?Lite slit var det allt, speciellt med sittdelen.Men nu så...har jag gjort rätt?
    Åh tjusig! Det ser rätt ut.
    Älskade Noel
  • Duntoffla
    Angelinah skrev 2008-05-22 13:20:00 följande:
    Bugaboo:s största fördel OCH nackdel... Man kan bli tokig på allt som finns att köpa Ska inhandla en bra symaskin nu jag o skapa lite nytt istället, sett en hel del fina tyger nu som det ska bli sufletter o sittdelstyger av
     Då får man lägga beställningar hos dig sen?
    Älskade Noel
  • Duntoffla
    SooJuicy skrev 2008-05-22 16:10:59 följande:
    Fick oxå katvigdynan idag, varit o hämtat ut den och kan bara instämma med er andra som beställt av ditten datten, är superfin och riktigt proffisionell Fick mail oxå att min bee är på väg, hoppas den hinner komma till helgen
    Åh, vad kul! Hoppas min kommer imorgon. Visst hade du också grön? Eller har jag drömt det?
    Älskade Noel
  • Duntoffla
    Emmsan skrev 2008-05-22 19:39:57 följande:
    nää fan jag skojar såklart min man blev så satans trött på mej så ikväll beställer vi en ny på babytrader så nu ska jag bara ha hjälp med en sak till brun bas/offwhite top eller sand bas/offwhite top ?????????????????????????
    Tänkte väl! Brun bas med offwhite topp!
    Älskade Noel
  • Duntoffla
    Nintendo skrev 2008-05-22 19:50:13 följande:
    Ingen som vill svara på mina frågor? :)
    Jag har tyvärr inte svar på alla frågor eftersom jag har en relatitvt ny vagn. Hoppas ngn annan kan hjälpa dig
    Älskade Noel
  • Duntoffla
    Jarnis skrev 2008-05-22 22:28:34 följande:
    Tack för länken!Är Denim-vagnen dyrare här i sverige också än de andra färgerna? I sådana fall, vad kostar den?
    Den kostar 9400 har jag för mig. Mot de vanliga som kostar 8700
    Älskade Noel
  • Duntoffla

Hej tjejer!

Vad inne idag på Familjetorget för att kolla in ett gult parasoll. Det var mycket mer orange/brandgult än jag tänkt mig. Fick sen veta att det var till Bee. nu till frågan- visst finns det väl ett klargulare parasoll till Camen? Mer i samma färg som ex sommarsufflan är?

Testade lite solskydd.-Axel och Ida (satt inte bra) Teutonias solskydd funkade men var lite sladdrigt då den sufletten är större. Så det fick bli ett Aussie Finest till slut. Fäste Resårer i själva bumperbaren så blev det lite sträckt.

Älskade Noel
  • Duntoffla
    thj skrev 2008-05-23 16:14:45 följande:
    Det finns ett exakt i samma färg som suflettenmer citrongult.Kram
    Åh vad bra! Tyckte nämligen att det såg ut så på hemsidan. Vad är frakt på ett sånt?
    Angelinah skrev 2008-05-23 16:18:01 följande:
    Finns i samma färg som åkpåsen du köpte idag, jag har haft det förut  *superfint*
     Åh, vad snyggt det kommer bli! Brunt, sand och gult. Även till de andra färgerna.
    Älskade Noel
  • Duntoffla
    Angelinah skrev 2008-05-23 16:37:01 följande:
    De blev ju sketafint med lite gult till vagnen!! Det behövdes lite färg   *toppen*
    Eller hur? *ångrar du dig nu?* och tänk ett fint parasoll till sen. Tror iofs att jag kommer använda den gula sommarsufletten och den orange fleece i sommar. Vill inte bleka canvasen för mycket och de andra gör inte lika mycket.
    Älskade Noel
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13