Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Bugaboo tråden nr 13

Om ens Bugga Cam "knarrar/knakar" lite i själva navet/fästet, är det dags att smörja ngt då eller blir de såna efter ett tag? Är rädd att ngt gått sönder på något sätt.

Älskade Noel
  • Duntoffla
    Duntoffla skrev 2008-05-21 23:04:09 följande:
    Om ens Bugga Cam "knarrar/knakar" lite i själva navet/fästet, är det dags att smörja ngt då eller blir de såna efter ett tag? Är rädd att ngt gått sönder på något sätt.
    Jag puffar lite för min egen fråga. Någon som har samma "problem"?
    Älskade Noel
  • Duntoffla
    Emmsan skrev 2008-05-22 09:50:29 följande:
    någon som har en 08?? skulle behöva fråga en liiiiten sak ;)
    Min är köpt 08 men har 07-chassi. Menar du med chassi från 08?
    Fru Indosaurie skrev 2008-05-22 09:52:11 följande:
    jag förstår inte riktigt vart du menar.. där man pluppar i sittdelen eller?Där sprayar vi med silikonspray.
    Ja, själva fästena under där man klickar i.  Där handtaget fästs liksom. Det knakar där.(hur svårt ska det vara att förklara... ) Kan man köpa silikonspray någonstans? Har inte deras servicekit.
    Älskade Noel
  • Duntoffla
    Fru Indosaurie skrev 2008-05-22 10:02:59 följande:
    det finns på clas ohlson. Finns även på mackar och matbutiker men där hittade vi ingen med munstycke så att man kan få in i små öppningar.
    Tack! Då ska jag kolla där. Känns onödigt med ett kit. Hoppas att det hjälper mot knaket och att det är det som är felet.
    Emmsan skrev 2008-05-22 10:03:24 följande:
    ja det måste va et 08 chassi. :) min fråga är tjejen jag som jag ev ska köpa en 08 av säger att om man drar HÅRT så glider handtaget på båda sidor ska det va så??? så det inte är standard felet?
    Va? Det låter ju inte så bra.
    Älskade Noel
  • Duntoffla
    Emmsan skrev 2008-05-22 10:11:10 följande:
    hm nä men hon säger att det blir so eftersom det bara är clips som  håller fast det.. alltså hon menar HÅÅÅÅRT ;)
    Jag har ju ett sånt chassi med snäppfästen (clips) och mitt glider inte. Inte ännu i alla fall. (det är förvisso ett 07 men det är samma chassi. dvs inte med de gamla vreden)

Måste ner och testdra igen tror jag...
    Älskade Noel
  • Duntoffla
    ängeln83 skrev 2008-05-22 11:06:01 följande:
    ÅÅååååå vad glad jag är nu, titta vad som precis kom.  
     Fick du den levererad? Härligt! Ha så kul!
    Älskade Noel
  • Duntoffla
    ängeln83 skrev 2008-05-22 11:13:46 följande:
    Jopp, det kom en liten tjej i en post bil Hade lust o ge henne världens puss.
    Perfekt ju! Skönt att du fick den hemkörd.
    Älskade Noel
  • Duntoffla
    Angelinah- shit vad snyggt det var med brun/orange! Vill ha! Hoppas att min gröna Katvigdyna också kommer snart.

Ängeln- hur går det nu? Jag hade också världens problem med den sabla sittdelen och piggarna. Man får ta i som f*n! Jag var helt svettig efteråt
    Älskade Noel
  • Duntoffla
    Angelinah skrev 2008-05-22 13:12:04 följande:
    Eller hur!!!   sketasnyggt!!  Vi får la bytlånas ibland eller nåt
    Ja! Det är ju toppen att slippa köpa allt man vill ha!
    sofie3 skrev 2008-05-22 13:11:45 följande:
    Kung o fosterland va??!! Jag har tagit i så jag nästan svimmar får inte över ringarna.. Nån som har nåt annat knep att sätta dit basen?
    Tyvärr inte! Jag höll på en halvtimme med det. Det viktiga är ju också att klädseln sitter rätt upptill så det inte blivit snett vilket gör att det finns ännu mindre marginaler.
    Älskade Noel
  • Duntoffla
    Angelinah skrev 2008-05-22 13:16:00 följande:
    Tofflan--- ja de kostar mycket kroner om man skulle ha ALLA snygga combos de e bra o ha friends med samma vagn o intresse
    Ja, jisses vad dyrt det skulle bli. ÄR så sugen på denim nu men jag kan bara inte köpa mer saker snart. Får lugna mig lite. Och shoppa danska barnkläder istället
    Älskade Noel
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13