Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Bugaboo tråden nr 13

Angelinah skrev 2008-05-23 16:35:00 följande:
    Besluts ångest!!Hade tänkt ta en offwhite sommarsufflett från NY å ha nu till sommaren, sen ett brunt toppset att ha till vintern..Men vill samtidigt ha helt offwhite set åxå ju Å sen vilket/vilka parasoll ska jag ta...  Brun bas/katvig dyna/ offwhite sommartop..
    Hur mycket dyrare är ett helt set mot en suflett då? Kanske inte så farligt. Vill du inte ha ligglocket och sittdelen kan du ju alltid sälja det sen. Jag skulle nog köra på vitt eller rosa parasoll. Fast brunt kanske också är snyggt
    Älskade Noel
  • Duntoffla
    060810 skrev 2008-05-23 16:15:17 följande:
    Någon som vet vad skötväskehållare till Geckon kostar nya? Om de ens finns att få tag på längre!!Snälla hjälp mig med detta fooooort!!Måste ha skötväska på vagnen, men det går ju inte att ha någon hängande på Geckon!
    Vet inte riktigt vad du menar men det finns ju såna där hängen till skötväskor på bla Babyshop. De kostar 229 kr

http://www.babyshop.se/data/product/images/94020073325103056687161_M.jpg
    Älskade Noel
  • Duntoffla
    Angelinah skrev 2008-05-23 16:43:14 följande:
    Kommer bli kanoners!!!Jag har blitt helt besatt av offwhite jag
    Det är ju verkligen skitsnyggt! Brunt och vitt är så snyggt tillsammans. (tillräckligt för att jag kommer måla om vår trappa vit nu när fondväggen blir brun )
    Älskade Noel
  • Duntoffla
    Angelinah skrev 2008-05-23 16:50:35 följande:
    Du med din trappa   Låter som den kommer bli riktigt snygg!!
    Ja, nu har jag äntligen kommit iväg och fixat färg. Nu återstår bara det tråkiga...måla!
    Jag hoppas att den blir bättre. Fattar inte att vi skulle lasera överallt.
    Bina skrev 2008-05-23 16:52:14 följande:
    Tjohoo... nu var vi med Bee också *hoppar studsar*
    Grattis!
    Älskade Noel
  • Duntoffla
    Girle skrev 2008-05-23 17:03:20 följande:
    Hej hej! Hoppar in här eftersom även jag numera kan titulera mig som stolt bugga-ägarinna. Vi har köpt en cemeleon från Babytrader idag och nu väntar vi bara på leverans (som jag förstår är riktigt snabb). Vår tjej är sju månader. Vi började med en Kronan men har nu alltså valt att uppdatera oss till den något smidigare buggan.
    Hej tjejen! Kul att se dig här! Vilka färger blev det nu?
    Älskade Noel
  • Duntoffla
    Kajsan skrev 2008-05-23 17:09:54 följande:
    Ja jag har beställt en offwhite sommarsuflett till min bruna bas
    Jaja, suktas du bara! Jag är _inte_ avundsjuk!
    Älskade Noel
  • Duntoffla
    Ell skrev 2008-05-23 19:32:47 följande:
    Lägger in lite mer frågor och hoppas på lika snabbt svar som förra gången! * Finns det bagclips att få tag i längre, vart i så fall? (helst beställa från nätet)* Hur sjutton fäster man en skötväska på en Gecko? Jag har en Skiphop men den hasar ju bara ner!
    Någon sa tidigare att det finns på Simpleworld.se

Har du inga extra remmar på sidorna i din Skip Hop? så att du kan fästa den runt handtaget?
    Älskade Noel
  • Duntoffla
    Lille Mammsen skrev 2008-05-23 19:57:46 följande:
    Jag har flera skiphop + oioi + pop mfl. Dessa att illa då jag ville ha handtaget fritt mm Nu sitter dom alla fin-fint!!
    Sitter clipsen under handtaget? alltså under skumgummit? Har du ngn bild på hur en väska hänger på dem?
    Älskade Noel
  • Duntoffla
    Shoegirl skrev 2008-05-23 20:08:25 följande:
    På frog sitter de under men på Gecko sitter de bäst på handtaget.
    och på en Cam?
    Jarnis skrev 2008-05-23 20:11:22 följande:
    Nu har jag precis kastat iväg ett mail för att lägga undan följande i NY; Denim Base seat fabric Denim Base bassinette fabric Denim tailored fabric Denim Under seat fabric Wheeled Transport bag Det kommer gå på totalt ca 2800 kr. Jag har inte ens en vagn ännu men är ju så kär i Denim! Jag hade en Cam 2005 och det är den enda vagnen jag kan tänka mig igen. Jag har precis fått veta att jag är gravid så då måste jag ju passa på när maken är i NY. Han skall åka till USA igen till hösten och då tänkte jag att han skulle få ta med själva vagnen. Då har jag Denim att byta med! Hur skall jag kunna vänta nästan 9 månader innan jag får använda den????
    Grattis till att du är gravid!
    Älskade Noel
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13