Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Bugaboo tråden nr 13

Är det någon som vet vad man kan hitta det citrongula parasollet? verkar vara utgående färg och inte finnas i lager någonstans

Älskade Noel
  • Duntoffla
    Caeruleus skrev 2008-05-28 20:08:59 följande:
    Nu har jag fått blodad tand och är sugen på att sy en till suflett. Vet inte i vilket tyg dock. Vilket tyg skulle ni vilja se en Bee i?
    Måste säga att den blev skitsnygg!
    Älskade Noel
  • Duntoffla
    mamma2003 skrev 2008-05-28 19:55:34 följande:
    Jag vet! Jag jagar också! *tjurig*
    Så tradigt! Jag fastnar alltid för äldre kollektioner av allt. Jag måste vara trög som inser för sent att det är snyggt. (fast jag har ju bara haft buggan 1,5 månad)
    Älskade Noel
  • Duntoffla
    Gotteråttan skrev 2008-05-29 07:21:51 följande:
    Mitt chassi bär sig skumt åt, handtaget åker upp på ena sidan hela tiden, så att den blir skev. Är detta ett känt problem med nya chassit? Visst har något liknande varit uppe i tråden innan?
    Det är rätt många som har haft det problemet. De har fått reklamera och få nytt chassi. En del är inne på 3-4:e chassit. Ta kontakt med butiken där du köpt den . Så ska den inte vara.
    Infinite Joy skrev 2008-05-29 07:25:21 följande:
    Ååh.... min cam hade hamnat fel och är nu i Berlin.....
    Oops! Vad tråkigt
    Älskade Noel
  • Duntoffla
    Mstery skrev 2008-05-29 10:21:56 följande:
    ewamarieokej..tänkte om affären skickar den. hur mycket tjänar man på det ifall den åker fast i tullen undrar jag? annars var det ett bra tips du hade för min kusins pappa bor ju i NY höhöhö.. jag e desperat på en brun cam men vill inte vänta 6 veckor.nån som vet nån affär i tyskland där man kan köpa? har kontakter där också. har kollat återförsäljare på bugaboos hemsida men det var inte många av dom som hade bugaboo på deras hemsidor ändå..
    Beställer du från Babytrader hamnar de ungefär på 7300 kr inkl frakt.
    Älskade Noel
  • Duntoffla
    Mstery skrev 2008-05-29 10:37:55 följande:
    fru indoaha nej jag bara antog att dom inte sålde den längre eftersom den inte fanns på hemsidanduntofflaskulle göra det men det komemr ta 6 veckor att få en brun därifrån enligt dom
    Aha! Sorry...missade att du kollat med dem redan. Vad synd!
    Älskade Noel
  • Duntoffla
    Myris83 skrev 2008-05-29 11:50:37 följande:
    Asså det går inte!!! Andra tips???
    Det är det enda man kan göra. Det kommer att gå till slut! Det verkar som om de flesta får kämpa en halvtimme. *hejjar på*
    Älskade Noel
  • Duntoffla
    Emmsan skrev 2008-05-29 17:38:02 följande:
    tjooohooooooo den har sorterats i malmö    hål tummarna nu då att den kaaaaanske hinner komma imorgon annar åker jag tusan till malmö själv ;)
    När min sorterats i malmö kom den på eftermiddagen dagen efter
    Älskade Noel
  • Duntoffla
    Emmsan skrev 2008-05-29 17:47:39 följande:
    looovely ;)
    Vad blev det för färg?
    Älskade Noel
  • Duntoffla
    Emmsan skrev 2008-05-29 17:51:25 följande:
    sand offwhite :)vart bor du föressten? så du inte bor i mamlö typ nu  hehe
    Jag bor på Värmdö utanför Sthlm
    MildaMaränger skrev 2008-05-29 17:52:20 följande:
    vad kostar en åkpåse att köpa på nätet?
    MildaMaränger skrev 2008-05-29 17:52:38 följande:
    och vad kostar det i butik?
    De svenska butikerna brukar ta samma (995 kr)oavsett nät eller fysiskt butik.
     Däremot kan du köpa ngt billigare på ex Babytrader om du ändå beställler vagn därifrån.
    Älskade Noel
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13