Inlägg från: Lille Mammsen |Visa alla inlägg
  • Lille Mammsen

Bugaboo tråden nr 13

Knyttet och K skrev 2008-04-08 19:47:35 följande:
    Åh, var är det 50% på dem? Jag tycker den är så himla fin (för visst är det Elodieåkpåsen du menar) men det har inte känts motiverat att köpa den till ett barn som inte åker vagn *skrattar* Fast nästa vinter åker hon kanske lite.Är det någon som vet om Frogen har funnits i gult?barnens gruva...heter det! Yes,de är den åkpåsen/märket!
  • Lille Mammsen
    SmillaMilla skrev 2008-04-08 20:20:38 följande:
    Åh jag tackar och bockar.Det går nog att sy av alla olika material, men tydligen skall fleece vara det lättaste eftersom det går att dra i det lite. Nu skall jag sy en lika dan Perfa present till en bugaboo fantast
    Hmm...du...jag fyller år om några dagar,får man paket från dig oxå då? *asg* """ÖNSKE TÄNKANDE"""
  • Lille Mammsen

Veeeelar sååååå!!! Va tycker "du" ska beställa en extra sufflett+sitts i grönt till min svarta gecko.....men ska jag beställa den gröna varukorgen oxå???????????????????

• Lille Mammsen
    vetta skrev 2008-04-09 10:20:34 följande:
    Ingen som vet? *puffar*
    Jag kan tycka efter att oxå undrat och läst....att bättre en inget!! Så jäkla dåligt kan det EJ vara,då skulle väl EJ Bugaboo sälja detta...hur mkt bättre/sämre är då andra märkens UV-skydd då?? Jag har iallafall köpt Breezy sun canopy + Sunshade till min Gecko...................
  • Lille Mammsen
    Lille Mammsen skrev 2008-04-09 09:47:09 följande:
    Veeeelar sååååå!!! Va tycker "du" ska beställa en extra sufflett+sitts i grönt till min svarta gecko.....men ska jag beställa den gröna varukorgen oxå???????????????????
    Någon??????????????????

• Lille Mammsen
    Bellahhh skrev 2008-04-09 11:01:08 följande:
    Kööööööööööp :DEHh någon vill köpa min flångnya (så gott som) Gecko för 2000:- HAHAHAHHAA
    Galen köpare!! Beställt nu,blir en helt komplett grön klädsel!! Sol/UV suffletten+skyddet ligger i kartong här hemma nu! Tror jag fick bra pris på allt (1659 ,vet att allt detta skulle ha blivit dyrare hos Simpleworld...säkert hos fler butiker oxå!! Plånboken blev EJ gladare över att jag nu råka snubbla över en Elodies åkpåse (retro revolution)oxå för halva priset,tyckte denna kan passa bra till mina Bugaboo+UJ vagnar med alla olika klädslar jag nu har till dessa!
  • Lille Mammsen
    Knyttet och K skrev 2008-04-09 12:01:41 följande:
    Åh, vart hittade du åkpåsen? Jag har bara sett den rosa/röda och den prickiga för halva priset, den du köpt är ju så fin. Jag är lite sugen på en till nästa vinter...barnens gruva!
  • Lille Mammsen
    Knyttet och K skrev 2008-04-09 12:50:04 följande:
    Ah, jag kollade där igår, men då var inte Retro Revolution nedsatt.Då är bara frågan vilken jag vill ha. Vagnen är orange, men jag är rätt sugen på en ny klädsel. Den prickiga är ju väldigt fin också... Iofs har jag en superfin åkpåse som min mamma sydde när jag var liten, men den är lite mer hemslöjd. Den passar nog bättre i AWN-liggvagnen jag väntar påBeställde den igår kväll.... =:D
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13