Bålstatråden nr 9
För alla som gillar Bålsta
För alla som gillar Bålsta
Nu har jag skummat igenom tråden och vad roligt att höra så mycket positivt om Skörby, nu känner jag mig mycket lugnare
Vi tar två små tjejer som jag skrev tidigare, och det verkar myllra av barn i Skörby så jag hoppas att de hittar några lekkamrater.
Måste fråga om någon har tips på bra aktiviteter i Bålsta för en AKTIV 3 åring? Hon älskar hästar och ridning, men jag såg att ridlekis först är vid 4 års ålder, så fram tills dess måste vi hitta något annat skojsigt att göra.
Hej
Vi flyttar ju som sagt snart från Skörby till Viby så nu blir det ju en dagisplats ledig på Skörby efter sommaren.......
Vi har trivts jättebra på vår avdelning även om man nu som lite "rutinerad" (ironi...) mamma kan konstatera att man kanske var alltför lyrisk i början när vi fick plats på Skörby förskola .... visst finns det fel och brister och allt handlar ju tyvärr oftast om pengabrist och det kan ju tyvärr ej personalen styra över.... ibland kan jag dock tycka att de små liven har lite väl stor frihet och personalen lite dålig koll...
Min dotters kompis knallade helt enkelt ut på parkeringen för 2 veckor sedan och det tog en stund innan de märkte det.....då hade jag och många andra förälldrar sagt till ang den usla grinden som barnen nu kommit på att det bara är att lyfta på pinnen och luta sig mot den så öppnas den ju ........
Finns det verkligen ingen frisör i Bålsta som är både rimlig i pris och duktig???
Jenna82: Menar du "Aylas Frisering"? Den ligger väl i Hagviken?
Är hon bra?
MammatillEmilia: vet ej om hon är bra, jag har klippt mig bara på LasseMaja (när bröderna hade salongen) + hos Susann&Agneta - de 2 salongerna tycker jag är bra iaf.
Fast jag vet inte hus LasseMaja är nu när det är andra ägare.
Hoppar in i tråden............