• Dessie

Bålstatråden nr 9

För alla som gillar Bålsta

• Svar på tråden Bålstatråden nr 9
  • Blixten

KPJ, välkommen hit!

Nästan hela förra veckan gick åt till att vabba och så är det kort vecka nu. När ska jag hinna jobba egentligen?Skrikandes Det är ju inte så många veckor som jag ska jobba innan jag går på föräldra"ledigthet" och massor kvar att göra på jobbet.... Jag blir bara mer stressad av helgdagar

• Dessie

Anni: KPJ är min älskade äkta hälft
    Han jobbar i Bålsta så därför hamnade han i tråden

• Dessie

Semesterdax snart - vad ska alla ni göra på semestern? Vi ska vara i vår stuga på Åland i 2 - 3 veckor + "familjepaket i Norrköping = 2 dagar på Kolmården + 1 natt på Bed & Breakfast i Norrköping

• Jenna82

Vi har inget inplanerat i sommar än så länge..eller jo, Öland blir det någon vecka som vanligt i samband med att vi hälsar på min pappa o syskon som bor där.

Sen e jag såååå sugen på att åka till Mallis en vecka med karl o barn igen! Hittade sjukt bra pris för hela familjen, men lite svårt o veta hur allt kommer att bli me nya lilla tillskottet. Så det får nog vänta nåt år eller två.
    Renovering här hemma kommer det bli i sommar här också..

Kolmården blir det nog för oss också, alltid kul ju!!

(¯`°?.¸ ♥ Liam 030603 ♥ Nova 041021 ♥ Bebis i magen 080613 ♥ ¸.?°´¯)
  • MammatillEmilia

Här blir det nog att vara hemma hela sommaren med den nya lilla familjemedlemmen. Vi kommer nog att få en del besök av släkten i Norrland dock. Kanske det blir någon dagstur någonstans.

• Cilla R

Vi flyttar ju till Skörby den 1 augusti så vår semester kommer att bestå av packande och upp-packande Fundersam

Mamma till Néa och Ophelia!
  • Jenna82
    Cilla R skrev 2008-05-03 08:58:45 följande:
    Vi flyttar ju till Skörby den 1 augusti så vår semester kommer att bestå av packande och upp-packande
    Välkommen till lilla Bålsta!! Om jag inte redan sagt det vill säga... Hoppas ni ska trivas.
    (¯`°?.¸ ♥ Liam 030603 ♥ Nova 041021 ♥ Bebis i magen 080613 ♥ ¸.?°´¯)
  • jordgubbstok

Hej allihopa, jag bor inte i Bålsta men jag skulle vilja be om en tjänst från er Bålsta-bor!

I sista numret av Bålsta Upplands-bro Bladet så fanns det en dödsannons över en några dagar gammal pojke, jag skulle vilja ha namnet på honom om någon har kvar tidningen? Det är såhär att hans mamma är en gammal vän till mig och jag skulle vilja höra av mig till henne och beklaga sorgen. Min mamma bor i Bålsta men hon hade hunnit slänga tidningen innan jag tog namnet (blev så ledsen när jag fick höra att hon hade förlorat ett barn, att jag inte tänkte mest på namnet..)

Är det någon som vill/kan hjälpa mig så uppskattas det verkligen!

• Blixten

Jordgubbstok, vi har också slängt den senaste tidningen, eller hunnit föra den till återvinningen vill säga. Det gör vi inte allt för ofta så det var ju typiskt att vi hann det just nu. Ett litet tips bara, man beklagar förlusten och deltar i sorgen. Att beklaga sorgen kan bli lite fel även om de flesta nog säger så.

I dag har vi varit på Skansen hela dagen och nu är jag helt slut! Det var toppenväder att vara där, halvmulet men varmt. Felix som alltid vill sova middag var hur pigg som helst hela dagen men somnade så fort vi satte oss i bilen

Svar på tråden Bålstatråden nr 9