• Dessie

Bålstatråden nr 9

För alla som gillar Bålsta

• Svar på tråden Bålstatråden nr 9
  • Blixten

Jaha, var det sommaren för i år eller? Det känns inte direkt somrigt i dag om man säger så Vi som hade tänkt måla klart huset i helgen, får se om det blir något...

Jag ska bara jobba en vecka till innen jag tar ledigt, ska bli skönt att varva ner ordentligt. Det kommer att kännas konstigt att hamna i "bubblan" igen med småbarnsskrik och hemmapyssel. Men man överlever väl

• Theannapanna

Nej Anni, nog måste det komma mer

Blev nyfiken på helgens väder o kollade smhi, lördag ser det ut att vara uppehåll men molnigt, söndag sol Inte samma värme dock men ändå - sol!

När är det du är beräknad nu? Vilken vecka är du i?

• Blixten

Det får gärna vara mulet bara det inte regnar

Jag är i vecka 37 nu, det är beräknat till den 12 juni. Felix var 3 dagar tidig så det skulle inte förvåna mig om den här kommer ännu tidigare.

• Theannapanna
    Anni G skrev 2008-05-16 14:31:50 följande:
    Det får gärna vara mulet bara det inte regnar Jag är i vecka 37 nu, det är beräknat till den 12 juni. Felix var 3 dagar tidig så det skulle inte förvåna mig om den här kommer ännu tidigare.
    Snart ankomst då
    Jag fick min son 37+2 - de kommer när de själva vill om man säger så
    Lycka till med allt!!
  • Jenna82
    Här har man 17dagar kvar tills bebis kommer (iomed att det blir snitt)! Ska bli sååå mysigt!

(¯`°?.¸ ♥ Liam 030603 ♥ Nova 041021 ♥ Bebis i magen 080613 ♥ ¸.?°´¯)
  • Cilla R
    Anni G skrev 2008-05-16 14:31:50 följande:
    Det får gärna vara mulet bara det inte regnar Jag är i vecka 37 nu, det är beräknat till den 12 juni. Felix var 3 dagar tidig så det skulle inte förvåna mig om den här kommer ännu tidigare.
    Hihi säg inte det, min äldsta dotter Linnéa var 1 vecka tidig så jag var helt övertygad om att nr 2 också skulle bli tidig. Ophelia behagade dock komma ut nästan 3 veckor sent och då blev jag igångsatt Förvånad
    Mamma till Néa och Ophelia!
  • Blixten

Det blev ju ingen husmålning i helgen pga det dåliga vädret. Däremot fick vi golvet lagt på vinden, tomaterna omplanterade och hela huset städat och det är ju inte så illa det heller

Mina föräldrar o syrran var här och röjde så nu är det rent och fint och vi kan äntligen lägga upp alla kartonger på vinden.

Cilla R skrev 2008-05-16 20:25:57 följande:
    Hihi säg inte det, min äldsta dotter Linnéa var 1 vecka tidig så jag var helt övertygad om att nr 2 också skulle bli tidig. Ophelia behagade dock komma ut nästan 3 veckor sent och då blev jag igångsatt
    Nä, man vet ju aldrig hur det blir... Fast den här bebben verkar vara mindre än vad Felix var så den får gärna komma i tid så jag slipper klämma ut ett till bowlingklot!
  • Cilla R
    Anni G skrev 2008-05-19 09:38:33 följande:
    Det blev ju ingen husmålning i helgen pga det dåliga vädret. Däremot fick vi golvet lagt på vinden, tomaterna omplanterade och hela huset städat och det är ju inte så illa det heller Mina föräldrar o syrran var här och röjde så nu är det rent och fint och vi kan äntligen lägga upp alla kartonger på vinden. Nä, man vet ju aldrig hur det blir... Fast den här bebben verkar vara mindre än vad Felix var så den får gärna komma i tid så jag slipper klämma ut ett till bowlingklot!
    Ah läste din presentation så jag förstår vad du menar Skrattande
    Min äldsta vägde 3380 g när hon kom ut en vecka tidigt, alldeles lagomt enligt mig. Ophelia vägde dock 4615 g och det var vi inte berädda på.
    Hoppas att din lill* behagar komma snart då!
  • Cilla R

Någon som vet något om Mansängens förskola?

• Jenna82
    Cilla R skrev 2008-05-19 15:11:40 följande:
    Någon som vet något om Mansängens förskola?

Vet inte sådär jättemycket om just den förskolan även fast min lillebror gick där.. Men har alltid haft nåt emot just mansängens/ centrums förskolor..tyvärr.

Då jag bott här hela mitt liv så har man ju hört och sett en del..

(¯`°?.¸ ♥ Liam 030603 ♥ Nova 041021 ♥ Bebis i magen 080613 ♥ ¸.?°´¯)
Svar på tråden Bålstatråden nr 9